خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر زنجان:

موضوع شهروند محوری در شورای‌شهر زنجان مهمترین راهبرد بوده است

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۳۰۳

رئیس شورای‌شهر زنجان با اشاره به راهبردها و سیاست‌های شورا در زنجان گفت: مهمترین راهبرد شورای‌شهر زنجان، موضوع شهروندمحوری است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، سعید امیدی شامگاه امروز با بیان اینکه شاهد مصوبات مهم شهری در سال‌جاری بودیم، افزود: موضوع جایزه خوش‌حسابی یکی از موضوعات در راستای جرایم بوده است.

رئیس شورای‌شهر زنجان رونق و توسعه‌شهری را یکی از اولویت‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: مشارکت با آموزشگاه‌های هیئت امنا برای حمایت از دانش‌آموزان در حوزه آموزش‌ها بوده است.

امیدی تصویب لوایح کرایه تاکسی و اتوبوس و تفریق بودجه را از مهمترین اقدامات شورا در سال‌جاری دانست و گفت: شوراها حساب‌رسی حسابداری شهرداری را بر عهده دارند.

رئیس شورای‌شهر زنجان بررسی و ابلاغ عوارض‌شهری را از مهمترین عناوین در این زمینه بیان کرد و گفت: سال95 سال ثمردهی کارها و پروژه‌های نیمه‌تمام در زنجان بوده است .

وی درباره پروژه بزرگ سبزه‌میدان زنجان اظهارداشت: سه لایحه برای اجرای فاز یک با طی مراحل قانونی در حال حاضر به شورا رسیده است.

امیدی درباره بازگشایی محورهای منتهی به پادگان زنجان گفت: شورا حمایت‌ها و سیاست‌های خاص با مشارکت شهرداری داشته است.

همچنین رزاق محمدی درباره رویکرد عمران و محیط زیست اظهارداشت: در سال‌جاری بالغ بر 55 درصد بودجه را حوزه عمرانی به خود اختصاص داده است .

همچنین نایب رئیس شورای شهر زنجان نیز در ادامه نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه رویکرد شورای چهارم بر مبنای محرومیت‌زدایی بوده، اظهار داشت: تمامی شهروندان مناطق همسان از عدالت مجموعه مدیریت شهری برخوردار می‌شوند.

فخرالدین رستمی همچنین درآمد پایدار در راستای مناطق کمتر توسعه یافته را برای مدیریت‌شهری حائز اهمیت بر شمرد.

رئیس کمیسون بودجه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مدیریت شهری زنجان الکترونیکی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز