خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در جمع مردم کرمانشاه:

طرح فیش‌های حقوقی، دزدی‌های قبلی را به فراموشی نمی‌سپارد

رییس جمهور گفت: اگر بعضی‌ها می‌خواهند با مطرح کردن فیش‌های حقوقی، دزدی‌های گذشته به فراموشی سپرده شود باید بدانند که مردم این پول‌های دزدیده شده در دولت‌ گذشته را از حلقوم آن‌ها بیرون خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام حسن روحانی در ورزشگاه آزادی کرمانشاه و در جمع مردم این استان با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی اظهار کرد: باید به صراحت به مردم کرمانشاه بگویم که در گذشته در تمام دستگاه‌های دولتی تخلفات مالی و اقتصادی بسیاری انجام گرفته است.

رییس دولت تدبیر و امید افزود: بنده در یک مصاحبه به صورت شفاف و صریح این موضوع را با مردم مطرح خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان دستگاه‌های نظارتی در این زمینه خوب به وظیفه خود عمل نکرده‌اند، افزود: از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم که در این زمینه به شدت نظارت‌های خود را افزایش دهند.

روحانی عنوان کرد: دولت در بحث فیش‌های حقوقی اقدامات خود را آغاز کرده است و جلوی آن‌ها گرفته شده است و این مشکلات با شعار و شعر درست نمی‌شود و ما نیازمند اقدام و عمل به معنای واقعی هستیم.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه این تخلفات توسط مدیران انگشت‌شماری صورت گرفته است، گفت: اگر تخلفی در گوشه‌ای از کشور بوده است، بدان معنا نیست که دزدی‌های گذشته توسط مردم به فراموشی سپرده شود.

روحانی افزود: اگر بعضی‌ها می‌خواهند با مطرح کردن فیش‌های حقوقی، دزدی‌های گذشته به فراموشی سپرده شود باید بدانند که مردم این پول‌های دزدیده شده در دولت‌ گذشته را از حلقوم آن‌ها بیرون خواهند کشید.

وی افزود: مردم هرگز تخلفات ۱۲ هزار میلیاردی و ۲ هزار میلیاردی و... را فراموش نخواهند کرد و بی‌دستگاه قضایی به این دزدی‌ها رسیدگی خواهد کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۱۱۹۹