خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی‌خبرداد:

افتتاح 40 پروژه مهم درمانی در هفته تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۲۳۴

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از افتتاح 40 پروژه مهم درمانی در هفته تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عبدالرحمان تاج‌الدین با بیان اینکه این سازمان در دولت تدبیر و امید در مسیر واقعی خدمت رسانی خود قرار گرفت، گفت: تامین اجتماعی سازمانی است که امنیت، خدمات و رفاه اجتماعی را برای جامعه هدف دنبال می کند.

تاج‌الدین در همایش گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی در ساری اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین نظام بیمه‌ای کشور در سطح ملی و خاورمیانه و به عنوان یک نظام جامع بیمه‌ای در سطح بین‌المللی، مفتخر است که به نیمی از جمعیت کشور خدمات ارائه می دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی 41 میلیون نفر مخاطب دارد، گفت: هر اقدام تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان بزرگ اقدامی ملی است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی به بیش از سه میلیون بازنشسته در سراسر کشور خدمات ارائه می‌دهد و تلاش کرده است حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حتی یک روز هم تأخیر نداشته باشد.

تاج‌الدین با اشاره به اینکه بنابر اقرار کارشناسان در این سه سال که از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد به اندازه 10 سال در توسعه و تجهیز مراکز درمانی اقدام شده است، تاکید کرد: در تامین اجتماعی بخش بیمه ای و بخش درمانی تفکیک ناپذیر است.

تاج‌الدین تصریح کرد: این سازمان در سال 95 بیش از 5 هزار و  چند 100 میلیارد تومان تجهیز و توزیع منابع داشته است.

تاج‌الدین با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی 41 میلیون نفر مخاطب دارد، تصریح کرد: هر اقدام تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان بزرگ اقدامی ملی است.

وی تأمین اجتماعی را تولیدکننده امنیت اجتماعی دانست و تاکید کرد: امروز تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی پاکدست سربلند است.

وی با اشاره به حاشیه‌هایی که به ناحق به این سازمان تحمیل شده بود، افزود: امروز سازمان تأمین اجتماعی توانسته به دور از حاشیه‌ها بر روی ریل خدمتگزاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان به دور از حاشیه، باندبازی و سیاسی‌کاری و با استفاده از توانمندی و برنامه و تدبیر پیش می‌رود، خاطر نشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در اوج اقتدار در راستای منویات رهبری و برقراری تعامل منطقی با دولت،مجلس و قوه قضائیه رسالت خویش را محقق می‌کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان ولی عصر قائم‌شهر قطب درمان پیشرفته است که در آن عمل قلب باز انجام می‌گیرد، افزود: کارفرما و کارگر در فضای همدلی و به یاری یکدیگر به انجام وظایف خود اقدام کنند.

وی در پایان از افتتاح 40 پروژه مهم درمانی در هفته تامین اجتماعی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها عمدتا در استان‌های محروم کشور افتتاح می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز