خبرگزاری کار ایران

سرپرست تامین اجتماعی خراسان‌شمالی مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی چراغ راه توسعه و خدمت به مردم

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۷۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی اقتصاد مقاومتی را چراغ راه توسعه و خدمت به مردم دانست و از تحقق 31 برنامه عملیاتی تامین اجتماعی خراسان شمالی در راستای تحقق شعار سال رهبری در سالجاری خبر داد.

سیداحمد سیدی، سرپرست اداره‌کل‌تامین‌اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از بجنورد در آستانه هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 تیرماه) به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: این شعار چراغ راهی برای معطوف‌شدن به فعالیت ها، اقدامات و توجه‌های بیش از گذشته به این حوزه است.

وی تصریح کرد: در این راستا هر فردی از شهروند گرفته تا مسئولان باید تلاش خود را به کارگیرند تا این شعار تحقق یابد و به اهداف کلان دست یابیم.

سیدی به نقش سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: این سازمان نیز از این مسئولیت مستثنی نیست. بایستی براساس رویکردها و برنامه هایی که در نظر گرفته و همچنین ادامه وظایف ذاتی خودش نقش خود را در تحقق شعار سال به نحو احسن به اجرا رساند.

وی اظهار کرد: برای تحقق شعار سال امسال، ساز وکار و برنامه‌های اجرایی برای انجام ماموریت سازمانی تدوین شده و بنا داریم با استفاده از منابع موجود بهره وری و ارزش افزوده سازمان را افزایش دهیم.

وی افزود: در همین راستا سازمان تامین اجتماعی در 25 اردیبهشت ماه امسال با دستور مدیر عامل سازمان بیانیه اقتصاد مقاومتی را مبتنی بر خطوط راهنمای اقتصاد مقاومتی در سازمان تدوین کرد.

سیدی ادامه داد: در این راستا مدیریت منابع مصارف، تاب‌آوری و تبیین و تشریح آن ها از موارد گنجانده شده درآن است و برای قرار دادن آن در برنامه های سازمان به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است.

وی به31 برنامه عملیاتی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در راستای تحقق شعار سال سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در اجرای همین دستور در راستای تحقق شعار سال،31 برنامه عملیاتی به عنوان ماموریت سازمانی در اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی تدوین شده که به منظور هم افزایی در ارتقای قدرت تصمیم گیری و توان اجرایی طراحی شده اند.

وی افزود: 26 برنامه از این 31 برنامه به صورت غیر متمرکز بوده و در استان تدوین شده است.

سیدی اطلاع رسانی را یکی از مهم ترین برنامه های تدوین شده آگاه سازی جامعه هدف از قوانین، مقررات و وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست وابراز امیدواری کرد: با نهادینه شدن فرهنگ بیمه ای هم برای کارفرمایان و هم برای شاغلین دیگر شاهد پدیده شوم فرار بیمه ای نخواهیم بود.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز