خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع فعالان اقتصادی کرمان مطرح کرد:

مسیر برای تحقق اقتصاد مقاومتی باز شده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۷۸۱

وزیر کشور گفت: مسیر برای تحقق اقتصاد مقاومتی باز شده و باید تلاش کنیم که این مسیر تسهیل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان کرمان افزود: این سفر نخستین سفر اقتصاد مقاومتی به کرمان است که این سفرها تداوم خواهد داشت.

 وزیر کشور گفت: بروکراسی حاکم بر کشور زیاد است اما مسیر برای اقتصاد مقاومتی باز شده و باید موانع را تک تک از پیش رو برداریم تا مسیر هموار و تسهیل شود.

وی ادامه داد: در جلسه ماه بعد بنا به صلاحدید استاندار کرمان یک یا دو موضوع به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه 160 هزار ماده قانونی وجود دارد، گفت: بخش زیادی از آنها ناسخ و منسوخ، تکراری و متناقض هستند.

سید مهدی طبیب زاده با بیان این مطلب که توسعه ابتدا باید در ذهن ها رخ دهد، تصریح کرد: اگر تعلق خاطر و توسعه یافتگی در ذهن ها رخ دهد، موفق خواهیم بود.

وی عنوان کرد: یکی از سرمایه گذاران موفق در خارج از کشور برای اجرای چهار طرح از جمله پالایشگاه پلاسمای خون، طرح گردشگری در منطقه هنزاء با سه هزار نفر اشتغال زایی و نیروگاه 500 مگاواتی در استان کرمان اعلام آمادگی کرده است.

وی بر تسریع در واگذاری مجوزهای احداث پالایشگاه پلاسمای خون تاکید کرد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید شروع شود و در زمینه های مختلف از جمله اشتغال و بهره وری تاثیرگذار شود.

طبیب زاده گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید روش های انجام کار و ارائه محوزها را تغییر داد.

در این نشست موارد مربوط به سرمایه گذاری درمعادن تیتانیوم و مناطق ویژه گرشدگری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز