خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هرسین:

نگاه روزمره به مدیریت شهر هرسین مشکل سد معبر را حل نخواهد کرد

فرماندار شهرستان هرسین گفت: نگاه روزمره به مدیریت شهر مشکل سد معبر را حل نخواهد کرد و باید برخورد جدی با خاطیان صورت پذیرد لذا دستگاههای متولی جدی تر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در هرسین، فرماندار شهرستان هرسین ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهر اظهار کرد: ماشین‌های فروشنده دوره گرد و دست فروشان که پیاده رو‌ها و معابر عمومی را اشغال کرده‌اند علاوه بر آلودگی صوتی، سد معبر و آشفتگی ترافیکی در خیابان اصلی شهر باعث بروز یکسری از ناهنجاری‌ها و بی‌سرو سامانی‌ها در این مسیر شده‌اند. 

یاور محمدی ادامه داد: ساماندهی دست فروشان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان می‌باشد و با توجه به قانون، شهرداری هرسین مؤظف به ساماندهی این خودرو‌ها و دست فروشان می‌باشد. 

محمدی از شهردار هرسین خواست سریعاً نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنان اقدامات لازم را به عمل آورد. 

فرماندار هرسین افزود: برکسی پوشیده نیست که فروشندگان سیار و دست فروشان به علت بیکاری و تأمین معاش خانواده خود به این کار اقدام می‌کنند ولی این موضوع نباید به دستاویزی برای تجاوز به معابر و عدم توجه به حقوق قانونی شهروندان محسوب شود. 

محمدی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تجمع مسافربران شخصی در محل ورودی ترمینال هرسین به کرمانشاه و وجود تعدادی از تعمیرکاران موتورسیکلت در سطح شهر باید بصورت جدی ساماندهی یا جمع آوری شوند و ادارات متولی در جلسه بعدی گزارش‌های لازم را ارائه کنند. 

نصب چراغ چشمک زن و سرعت گیر در تقاطع انتهای خیابان شهداء، تعویض و استاندارد سازی سرعت گیر‌های نصب شده در داخل شهر، رنگ آمیزی معابر، بررسی اجرای طرح پارکبان در مسیر‌های مشخص و بررسی انسداد تقاطع مسیر دانشگاه پیام نور توسط شهرداری و راهور در جلسه آتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر : ۳۸۴۷۳۷