خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه خبر داد:

قول وزیر ورزش برای پیگیری خواسته هواداران استقلال/ واگذاری سرخابی‌ها پایان تفاوت سلیقه‌ها در تخصیص اعتبار

نماینده مردم ارومیه گفت: با واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش‌خصوصی می‌توان به تفاوت سلیقه‌ها در نحوه و میزان تخصیص اعتبارات پایان داد.

به گزارش  ایلنا، نادر قاضی‌پور گفت: به دلیل عملکرد ضعیف وزارت‌ورزش در قبال تیم استقلال چندی پیش هواداران باشگاه استقلال مقابل مجلس تجمع کردند و معتقد بودند علی‌رغم دولتی‌بودن هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتبارات اختصاص‌یافته در حوزه نقل‌و‌انتقال بازیکنان این دو تیم با یکدیگر اختلاف زیادی دارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس‌دهم افزود: با توجه به پیگیری خواسته معترضان و برگزاری جلسه با وزیر ورزش و جوانان، نامبرده قول مساعدت و پیگیری خواسته هواداران استقلال را داده و طبق پیگیری‌های شخصی از وزیر ورزش، مقرر شد موضوع‌های مدنظر هواداران استقلال مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان مشکلات این باشگاه فرهنگی- ورزشی را حل کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس‌دهم متذکر شد: از جمله دلایل ایجاد اختلاف سلیقه، بروز مشکل و تجمع هواداران می‌توان به عدم واگذاری این 2 باشگاه به بخش‌خصوصی اشاره کرد و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش‌خصوصی، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات‌مالی است؛ البته این واگذاری باید به افرادی انجام شود که اهلیت داشته است.

قاضی‌پور تاکید کرد: با واگذاری این 2 باشگاه به بخش‌خصوصی می‌توان به تفاوت سلیقه‌ها در نحوه و میزان تخصیص اعتبارات پایان داد.

کد خبر : ۳۸۳۶۴۱