خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبرداد:

کشف 7 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان گفت: بیش از ۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندرعباس کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل مشایخ، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال، طی 24 ساعت گذشته در شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های خود قرارداده است.

وی بیان کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز ، ماموران انتظامی شهید میرزایی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی از آن دو تن و 640 کیلو لیمو و گلابی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس افزود: همچنین با تلاش ماموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون 85 عدد باطری قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال و در بازرسی از یک دستگاه پراید 48 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 20 میلیون ریال کشف که چهار متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در ادامه این طرح، ماموران با توقیف یک دستگاه کامیون کانتینر دار 75 گونی بزرگ البسه قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ مشایخ با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

کد خبر : ۳۸۱۱۲۳