خبرگزاری کار ایران

مصطفی سالاری:

تابستان سال‌آینده مشکل کمبود آب در استان‌بوشهر نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۰۷

استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های ابشیرین‌کن در استان بوشهر، تابستان سال آینده مشکل کمبود آب نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان‌بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ششم توسعه نقشه‌راه برای فعالیت و توسعه استان است، لذا در نوشتن طرح‌های پیشنهادی باید دارای خلاقیت و ابتکار باشد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌های جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دارد، افزود: ما نیز در استان‌بوشهر تلاش داریم با فعال کردن واحدهای صنعتی، حمایت و اعطای تسهیلات به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کمک کنیم.

استاندار بوشهر خطاب به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران‌کل برنامه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی خود را برای رسیدن هر چه زودتر به این مهم ارائه دهند.

سالاری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره که تکمیل آن موجب ایجاد اشتغال در استان می‌شود، بیان کرد: بحث افتتاح دهکده‌های گردشگری در شهرستان‌های استان یکی از مواردی است که علاوه بر رونق گردشگری موجب اشتغال نیروهای بومی هر شهرستان نیز می‌شود.

وی گفت: بعد از ماه‌رمضان مقدمات اجرای پتروشیمی دشتستان انجام خواهد شد که این نیز ظرفیت خوبی برای اشتغال وجود دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: در شهرستان بوشهر یکی از بزرگترین ظرفیت‌های موجود تبدیل شدن به منطقه‌آزاد است که امیدواریم که تایید نهایی را از مجلس جدید دریافت کند.

سالاری خاطرنشان کرد: امسال شاهد فعالیت، افتتاح و به بهره برداری رسیدن شهرک‌های صنعتی، بنادر، گمرک، صادرات و کشاورزی در استان خواهیم بود.

وی با عنوان اینکه استان بوشهر با مشکل آب روبرو است، گفت: برنامه‌هایی برای حل این مشکل برنامه‌ریزی شده که افتتاح آب‌شیرین‌کن کنگان در سال گذشته و به‌زودی در شهر بوشهر نمونه‌ای از اجرای این برنامه‌ها است و تابستان سال آینده مشکل کمبود آب نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز