خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

وارث 1800 پروژه نیمه‌تمام از دولت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۱۸

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان وارث یک هزار و 800 پروژه نیمه تمام از دولت گذشته است.

" پژمان نیک اقبالی" به ایلنا از یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد که رتبه آخر توسعه یافتگی را در کشور دارد اکنون وارث یک هزار و 800 پروژه نیمه تمام از دولت گذشته است.

وی با اظهار تاسف از کلنگ‌های بی‌فایده و پروژه های متعدد نیمه تمامی که در دولت گذشته بر زمین کهگیلویه و بویراحمد زده و به حال خود رها شدند، خاطرنشان کرد: از ارث دولت عدالت محور مانند سایر استان های کشور ، سهم ارث ما هم یک هزار و 800 پروژه نیمه تمام است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل ارثیه دولت گذشته در این استان بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان است.

نیک اقبالی، مهمترین ارثیه‌های دولت گذشته را در حوزه های زیرساختی راه ، بهداشت ، ورزش ، برق ، آب ، کشاورزی و سایر حوزه ها عنوان و اظهار داشت: درصورت تامین اعتبار یک هزار و 500 میلیاردتومانی هم شش سال شبانه روزی در کهگیلویه و بویراحمد باید کار بشود تا این پروژه ها به اتمام برسند.

وی گفت: با این پروژه های نیمه تمام نه تنها توسعه نیافتیم بلکه بر توسعه نیافتگی مان افزوده شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: سیاست کنونی دولت تدبیر و امید در ارتباط با این پروژه ها ، اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است که البته بسیاری از پروژه های دولت گذشته در این استان کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز