خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آسمان پاک کهگیلویه و بویراحمد در محاصره ریزگردها/ حضور میهمانان ناخوانده تا 48 ساعت آینده

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۹۳

رئیس شبکه پایش اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریزگرده ها که از آن بعنوان مهمان ناخوانده یاد می شود تا 48 ساعت آینده در تمامی مناطق شهری و روستایی این استان حضور خواهند داشت.

"ولی بهره مند" دوشنبه به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ریزگردها از صبح امروز آسمان پاک و صاف یاسوج را فراگرفته و از سویی میهمان شهرهای گرمسیری نیز شده اند.

وی زمان خروج ریزگردها از آسمان کهگیلویه و بویراحمد را تا 48 ساعت آینده عنوان و اظهارداشت: امیدواریم با بارش‌هایی که در 2 روز آینده پیش بینی شده شاهد خروج ریزگردها از آسمان استان باشیم.

رئیس شبکه پایش اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌ها تا چهارشنبه ادامه دارد اما ریزگردها در مناطق گرمسیری شدت بیشتری نسبت به مناطق سردسیری خواهند داشت.

بهره‌مند افزود: کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا از مهمترین مضرات ریزگردها در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی منبع آغازین ریزگردها در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به فلات غربی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بدلیل شدت گرفتن این میهمان ناخوانده در مناطق گرمسیری، از بیماران تنفسی مصرانه می‌خواهیم بفکر سلامت خود بوده و از ترددهای غیرضروری بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز