خبرگزاری کار ایران

حسن فدایی به ایلنا خبر داد:

تکمیل 75 روزه پل سوم بشار یاسوج/ ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان بدهکاریم

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۱۰۵

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل 75 روزه پروژه پل سوم بشار یاسوج مرکز این استان که روند فعالیت در این پروژه به صفر رسیده بود خبرداد.

حسن فدایی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه پیمانکار قبلی با وجود پیگیری‌ها و درخواست‌های شفاهی و کتبی ما  عزم و اراده کافی برای تکمیل پروژه نداشت.

وی با تشریح وضعیت کنونی پروژه پل سوم بشار یاسوج اظهارداشت: اکنون پیمانکار جدید آماده کار روی این پروژه است و از زمانی که ترک تشریفات را امضا کند ۷۵ روز بعد، پروژه تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از پروژه‌های دیگر راه و شهرسازی استان نیز اشاره کرد.

فدایی گفت: آسفالت جاده تل‌خسرو تا شهر یاسوج را از هفته آینده در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: درباره ساخت زیرگذر برای رفت و آمد مردم در دهستان دشت‌روم نیز اگر مالکان زمین‌ها با ما همکاری لازم را داشته باشند چنین پروژه‌ای را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به سفر رئیس‌جمهور به استان‌فارس و تخصیص‌هایی که به محور شیراز به سپیدان داده شد اشاره کرد و گفت: برای این جاده که به نام شیراز-سپیدان-یاسوج است رئیس‌جمهور مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده که 5 میلیارد آن متعلق به قسمت استان ما و 5 میلیارد دیگر به استان‌فارس تعلق دارد.

این مسئول افزود: معادل ۲ میلیارد تومان یا ۴۰ درصد این مبلغ اکنون به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده در حالی‌که در این پروژه ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان بدهکار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز