خبرگزاری کار ایران

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه های توسعه ای بویراحمد و دنا برپایه شعار سال خواهد بود

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام برنامه‌های توسعه در حوزه انتخابیه‌ام براساس شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل" به سرانجام می‌رسد.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج تاکید کرد که برای تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی گفت: در سالی که مزین به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است باید تمام تلاش‌های مسئولان و دولت‌مردان با هدف تحقق این شعار انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد بر مقاومتی‌بودن آن در اقدام و عمل است، خاطرنشان کرد: راه توسعه ایران اسلامی بویژه مناطق محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد در تحقق شعار سال است.

زارعی افزود: شعار رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر پایه توجه به اقتصاد مقاومتی بوده و تاکید معظم له در سال‌جاری بر اقدام و عمل کردن به این اقتصاد است.

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا در مجلس یکی از راهکارهای تحقق شعار سال را "همدلی و همزبانی" عنوان و اظهارداشت: همه دولت‌مردان و مسئولان مکلف‌اند برای تحقق دغدغه‌های رهبر انقلاب، همدل و همزبان بوده و از اختلافات احتمالی بپرهیزند.

زارعی گفت: باور داشتن پتانسیل‌ها و استعدادهای داخلی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حداکثری نخبگان و دانشگاهیان می‌تواند به توسعه همه‌جانبه سرعت ببخشد و البته شرط لازم و کافی، توجه به اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی از مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد خواست در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نسبت به سال‌های گذشته تلاش‌شان را برای توسعه دیارشان دوچندان کنند.

کد خبر : ۳۶۲۵۴۷