خبرگزاری کار ایران

در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح شد؛

تکمیل و نهایی شدن روند سند آمایش سرزمینی البرز

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۷۷۵

استاندار البرز با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی البرز نهایی شده، گفت: جزیئات این طرح در مسیر تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا در البرز، سیدحمیدطهائی، امروز، در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه روند تکمیل طرح مطالعاتی سند آمایش سرزمینی استان نهایی شده، گفت: جزئیات این طرح در استان تکمیل شده و برای تأیید به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی البرز طرحی کلان و تفصیلی در چگونه هزینه کرد و برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف استان است، افزود: پس از تدوین و ابلاغ  نهایی این طرح، از این پس مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه البرز می‌بایست در راستای تحقق این سند مدون استانی شکل بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سند برنامه‌ریزی و توسعه استان الگوی مناسبی برای شکوفایی استعدادها در تمامی بخش‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به جدیدالتاسیس و نوپا بودن برخی ادارات البرز جمع آوری اطلاعات برای تهیه این سند با مشکلات و صرف زمان بسیار همراه شد  که به یاری خداوند توانستیم بخش قابل توجهی از آن را اجرایی کنیم.

طهایی با اشاره به اهمیت نقش شورای برنامه‌ریزی در ترسیم افق آینده این استان خاطرنشان کرد: رونمایی از فاز نخست این طرح در آینده نزدیک الگوی خوبی برای توسعه  و استفاده همه جانبه از استعدادهای البرز خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: برخی پیشنهادات و سوالات کلیدی در طرح سند آمایش استان وجود دارد که باید با نظر دستگاه ها نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز