خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر لاهیجان خبر داد:

جشنواره نوروز 95 در لاهیجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۰۰

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان ازجشنواره نوروزی با هدف توسعه گردشگری لاهیجان در نوروز 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، ابراهیم مهربان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری جشنواره نوروزی لاهیجان گفت: جشنواره نوروزی با هدف توسعه گردشگری لاهیجان در نوروز 95 برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی‌شهر لاهیجان با اشاره به دیگر برنامه‌های شهر لاهیجان در آستانه نوروز 95، گفت: با اجرای برنامه‌ها و افتتاح طرح‌ها می‌خواهیم لاهیجان را به عنوان یک شهر خاص در مسایل شهری مطرح کنیم تا شهروندان و مسافران از آن بهره‌مند شوند.

مهربان خواستار افتتاح نهایی نخست باغ نارنج با حضور مسئولان ارشد استان و کشوری شد و خاطرنشان کرد: این پروژه در مدت کمتر از یک سال پیشرفت خوبی داشته و فاز نخست آن با حضور استاندار گیلان به‌ بهره‌برداری رسیده است.

وی از آغاز اجرای پروژه سنگ فرش معابر و خیابان‌ها توسط شهرداری این شهر خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آب وهوایی گیلان، آسفالت خیابان‌ها دوام زیادی ندارد و شهردار لاهیجان با الگوبرداری از شهرهایی که شرایط اقلیمی این شهر را دارند پروژه‌ سنگ‌فرش مذکور را در دست اجرا دارد.

مهربان فعالیت‌های عمرانی شهرداری به‌ویژه در حاشیه شهر از جمله حاجی‌آباد، یوسف‌آباد و کوه بیجار، ورزشی، توسعه فضای سبز و ... را در شهر لاهیجان چشمگیر خواند و تصریح کرد: این فعالیت‌ها نیاز به تبلیغ ندارد و به‌راحتی قابل مشاهده است.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان فعالیت شهرداری در تالاب حاجی‌آباد را قابل قدردانی دانست و بیان کرد: امیدواریم فاز نخست این پروژه در سال 95 برای استفاده شهروندان و گردشگران افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز