خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور در نشست خبری تاکید کرد:

از کسانی که از حرف‌هایم ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم/بیشترین حمایت‌ها را از بانوان داشته‌ام

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آنهایی که از حرف هایم ناراحت شدند، عذرخواهی می کنم، گفت: تاکنون بیشترین حمایت‌ها را از بانوان داشته‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور نماینده منتخب مردم ارومیه در انتخابات مجلس دهم در نشست خبری اظهار داشت: دشمنان سال ها شب و روز پول هزینه کردند و تلاش کردند حکومت مشروع آن ساقط شود ولی خدا خواست که ایران اسلامی وارد شود و نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

قاضی پور در مورد رای منفی در مورد تفکیک برخی حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی گفت: متاسفانه با مخالفت اساسی بنده در این موضوع موج تخریب را برای بنده راه اندازی کرده اند و در تلاش هستند انتخابات در ارومیه را باطل کنند که با جدیت می‌گویم این افراد کای از پیش نخواهند برد.

وی تصریح کرد: اخیرا پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم به استان ما بازگشت که یکی از این شهداء بزرگوار اهل سنت و دیگری شیعه بود که نشان دهنده اتحاد ما و کنار هم بودن برادران شیعه و سنی است.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت افزود: دشمنان می خواهند اختلاف افکنی کنند و بهترین محلی که برای این هدف خود یافته اند، انتخابات است. آن ها می‌خواهند شیرینی انتخابات هفتم اسفند را به کام ملت ما تلخ کنند.

وی ادامه داد: هزینه های دشمنان انقلاب امروز صرف سایت ها می شود، اما علاقه مندان به انقلاب امروز باید اتاق های فکر در حمایت از وحدت، انسجام ملی، انقلاب اسلامی و نظام ایجاد نمایند.

قاضی پور در ادامه درباره موج تخریب های اخیر گفت:صاحبان زر و زور و تزویر به برخی سایت ها پول می دهند و آن رسانه ها نوکر پولدارها می شوند. چرا همین ها نمی گویند ستاد ما همیشه با قرآن آغاز و با دعای فرج تمام می‌شد.

وی با بیان اینکه بنده تاکنون از سه بانو در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرده‌ام، افزود: یکی از این بانوان خانم جلودارزاده بود که در تهران به عنوان سومین نماینده راهی مجلس شورای اسلامی شد ولی متأسفانه رقیبان و بدخواهانم با انتخاب بخشی از سخنان و سانسور بخش دیگر آن، قصد تخریب چهره‌ام و وارونه جلوه دادن صحبت‌هایم به نفع خود دارند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت خاطر نشان کرد: براستی چرا نادرقاضی پور به قدری برای رسانه‌های خارجی محبوب شده است؟!چرا رسانه های معاند جمهوری اسلامی برای یکبار هم که شده اسمی از شهیدان باکری وامینی نمی آورند؟! براستی چه کسانی و با چه نیتی مشکلات داخلی ارومیه و استان آذربایجان غربی را به این شبکه ها ارسال می کنند تا بهره برداری های شخصی خود از طریق این شبکه ها انجام دهند.

قاضی پور افزود:چرا شبکه BBC برای یکبار هم از تحریم داروهای بیماران سرطانی سخنی به میان نمی آورد که وجود این تحریم ها باعث قتل بسیاری از هوطنان در جمهوری اسلامی ایران شد.مردم باید آگاه باشند چرا که این شبکه ها در صدد راه انداختن جنگ قومیتی در ارومیه وآذربایجان هستند. این رسانه های خود فروخته جمهوری اسلامی دشمنی دیرینه ای با این آب و خاک دارند.

قاضی‌پور با بیان اینکه تاکنون بیشترین حمایت‌ها را از بانوان داشته‌ام، گفت: حل مشکل بیمه قالیبافان زن و استخدام معلمان پیش دبستانی از جمله کارهایی بود که از طرف بنده برای حمایت بانوان انجام شد.

وی در خصوص صحبت‌های اخیرش که در شبکه‌های مجازی پخش شد و انتقادات زیادی در پی داشت، اذعان داشت: از کسانی که از حرف‌های بنده ناراحت شده‌اند، عذر خواهی کرده و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم ارومیه به کار خواهم گرفت.

این مقام مسئول در مورد مسکن مهر گفت: امروز باید تلاش کنیم مسکن کارگران ساختمانی را احداث کنیم زیرا یکی از وظایف دولت این در اصل29 است که در روند ادامه وظیفه نمایندگی این موضوع را بصورت جدی پیگیری خواهم کرد.

قاضی‌پور با بیان اینکه آذربایجان غربی در چهار شاخص درآمد سرانه، بهداشت، اشتغال و سواد جزو استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود، گفت: در تولید قند، سردخانه، مرغ‌داری‌ها و ... استان آذربایجان غربی جزو استان‌های پیشرو محسوب می‌شود و بنده تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت استان در چهار شاخصی که در آن محروم است را به کار خواهم گرفت و این مسئله از اولویت‌های کاری بنده تلقی می‌شود.

وی در مورد سیاست خویش در دور دوم انتخابات شهرستان ارومیه گفت: مطرح کردن مسیله قومیتی در دور دوم انتخابات ارومیه غلط است. قومیت های آذربایجان غربی سال‌ها در کنار هم زندگی کردند و ملت به هر کسی رای بدهد تبعیت خواهم کرد.

در خاتمه نادر قاضی پور در مورد تدریس زبان مادری گفت: انشاالله با پیگیری های انجام شده بنده و رئیس دانشگاه ارومیه آقای حب نقی با جذب اساتید و تصویب در تهران در آینده ای نزدیک شاهد تدریس زبان مادری در دانشگاه ارومیه باشیم.

کد خبر : ۳۵۲۵۵۹