خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۲۰ هزار اصله نهال در جنوب تهران؛

ثبت اینترنتی درخواست کاشت نهال امکان‌پذیر شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۳۶۸

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از آغاز اجرای طرح نهضت درخت کاری در این منطقه جنوبی خبرداد.

سعید شیرازی با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا در جنوب استان‌تهران گفت: به منظور توسعه فضاهای سبز شهری و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، به مناسبت هفته منابع طبیعی، طرح نهضت درخت کاری در این منطقه جنوبی آغاز شده و علاوه بر کاشت نهال در معابر، بوستان‌ها و حریم جنگل‌کاری‌ها، ظرفیت توزیع رایگان هزاران نهال در منازل، مجتمع‌های اداری و مسکونی و ... از سوی مدیریت شهری این منطقه جنوبی فراهم شده است.

شیرازی به ظرفیت توزیع 120 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر برای این طرح اشاره کرد و افزود: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند تقاضاهای خود را از طریق سامانه اینترنتی به آدرس  http://derakht.tehran.irو یا http://137.tehran.ir ثبت کنند و یا با سامانه تلفنی 137 تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از نهال‌ها بعد از کاشت به عهده ساکنین است، ادامه داد: نهال‌ها متناسب با شرایط اقلیمی و سازگار با محیط اهدا می‌شود.

شیرازی به اهمیت آموزش‌های شهروندی نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی، همراه با عوامل اجرایی کاشت نهال، کارشناسان کشاورزی نیز اعزام می‌شوند.

معاون شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: شهروندان برای بهره‌مندی از دیگر آموزش‌های مرتبط با فضاهای سبز می‌توانند به مرکز تحقیقات و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 واقع در بزرگراه شهید کریمی بوستان فجر مراجعه کنند و یا جهت مشاوره با شماره 33742821 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز