خبرگزاری کار ایران

دبیر جبهه تدبیر و توسعه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا:

توسعه مناطق محروم در دستور کار نمایندگان آینده قرار گیرد

دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: در مرحله کنونی نیاز داریم که مجلس در حوزه توسعه اقتصادی گام بردارد تا وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند.

«ابوالحسن گندمی» دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهداف و مطالبات مردم از نامزدهای خود در استان مذکور گفت: ما در زمان پسا برجام به مجلس اعتدالی نیاز داریم،مجلسی که ظرفیت تحمل بالایی داشته و با توسعه و تدبیر آشنا باشد و به دنبال رفاه مردم ،عدالت اجتماعی،گشایش اقتصادی و همچنین پیشرفت علم، پیشرفت فناوری و به دنبال عزت ملی و استقلال ملت باشد.

وی در توصیف شعار جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: شعار ما تدبیر دوم ،مجلس اعتدالی و توسعه اقتصادی است. ما در مرحله کنونی نیاز داریم که مجلس در حوزه توسعه اقتصادی گام بردارد تا وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند، و از آنجایی که ما در منطقه محروم کشور واقع شده‌ایم و وضعیت خشکسالی درسالهای اخیر باعث مهاجرت مردم به خصوص جوانان به شهرهای بزرگ شده است، نرخ بیکاری در این مناطق نگران کننده است و باید این مسایل به نحو مطلوب برنامه‌ریزی و حل شوند.

گندمی در پایان عنوان کرد: اینک که در آستانه دو انتخاب سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، حضور آگاهانه و گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رای ضامن استمرار خردورزی و تدبیر و توسعه اعتدال گونه خواهد بود که استان خراسان جنوبی در این موضوع با تمام قوا سهم خود را به تصویر خواهد کشید.

کد خبر : ۳۴۹۹۲۴