خبرگزاری کار ایران

سرپرست جبهه تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی:

خادمین ملت مجلس اعتدالی تشکیل دهند

سرپرست جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: نمایندگان با استفاده از ظرفیت‌های پساتحریم کوشش کنند تا برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند گام‌های موثری را بردارند.

«فرامرز چراغ‌گوز» سرپرست جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان آذربایجان شرقی و دبیر منطقه یک کشور در مورد فعالیت این جبهه در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در این استان همزمان با تهران شروع به فعالیت کرده و از مهرماه سال ۹۲ بصورت مستمر درحمایت از دولت تدبیر و امید فعالیت گسترده داشته است و همیشه مردم و مسئولان را به تدبیر، توسعه، اعتدال وعقلانیت دعوت کرده است.

وی ادامه داد: گفتمان ما بر این اساس بوده که کاندیداهای محترم در صورت راهیابی به مجلس به عنوان وکیل مردم در جهت تشکیل مجلس اعتدالی و توسعه اقتصادی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های پسا تحریم کوشش نمایند و برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم باشند و همیشه منویات رهبری را در نظر داشته باشند.

چراغ‌گوز در مورد حمایت و شرکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جهت مقابله با تفکرات افراطی و جلوگیری از نفوذ دشمن و صلابت نظام اسلامی وظیفه تک تک ایرانیان حضور در پای صندوق های رای است و شهروندان استان آذربایجان‌شرقی از این قاعده مستثنی نیستند.

وی در پایان اظهار داشت: به علت ضعف قانون و در عملی کاملاً تبعیض آمیز تعدادی از نامزدها در استان آذربایجان‌شرقی توسط نهادهای ذیربط از گردونه انتخابات استان حذف شدند و در حال حاضر صرفاً در ستادهای کاندیداها مشغول فعالیت هستیم.امیدواریم آنان که شایسته خدمت به ملت ایران هستند وارد بهارستان شوند.

کد خبر : ۳۴۹۹۲۳