خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

رسیدگی به پرونده‌ مفسدان اقتصادی مطالبه مردم است/توسعه یافتگی باید از مرکز استان به شهرستان‌ها سرایت کند

بدون تردید و بر طبق منویات مقام معظم رهبری اگر مشارکت مردم آمار قابل قبولی را تجربه کند؛ شاهد یک مردم سالاری دینی خواهیم بود.

«محمد توکلی» دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی استان خراسان رضوی در تشریح اهداف این جبهه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: گسترش توسعه اجتماعی و رشد اقتصادی در استان و سرایت آن به شهرستان‌ها و همچنین تلاش در جهت توسعه سیاسی و فرهنگی آحاد مردم حاضر در استان و شهرستانها از طرح‌هایی است که در این مدت توسط جبهه تدبیر و توسعه خراسان رضوی پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت و همیاری مردم می‌تواند سناریوی انتخابات در هر نقطه‌ای را هرچه باشکوهتر جلوه دهد، اظهار داشت: بدون تردید و بر طبق منویات مقام معظم رهبری اگر مشارکت مردم آمار قابل قبولی را تجربه کند؛ شاهد یک مردم سالاری دینی خواهیم بود که این از اهداف ما در خراسان رضوی بوده است و همچنان و حتی پس از اعلام آرا بدان تاکید داریم و از نمایندگان خود حمایت می‌کنیم.

این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه شعار ما تشکیل مجلس اعتدالی و توسعه اقتصادی در امتداد آن است؛ گفت: مجلسی که در آینده تشکیل می‌شود باید یک مجلس معتدل باشد تا مطالبات مردم مورد پیگیری قرار بگیرد که رسیدگی به پرونده‌های مفسدان اقتصادی یکی از این مطالبات خواهد بود. لذا به نظرم باید بگوییم که حضور مردم ایران در انتخابات که در سالیان گذشته هم شاهد آن بوده‌ایم می‌تواند حماسه جدی و پر شوری را خلق کند که همین موضوع موجب رقابتی شدن انتخابات می‌شود که البته تبلیغات و رسانه هم در آن سهم بسزایی را ایفا می‌کنند.     

کد خبر : ۳۴۹۹۱۶