خبرگزاری کار ایران

طویل در گفت‌وگو با ایلنا:

عقلانیت، قانون‌مندی و کلان‌نگری باید از اهداف نمایندگان باشد

دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در استان فارس گفت: زمانی که مردم در انتخابات و فعالیت‌های مدنی مشارکت حداکثری داشته‌اند انتخاب شایسته صورت گرفته و به مجلس فرستاده شده‌اند.

«اکبر طویل» دبیر جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در استان فارس در مورد اهداف این جبهه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: مشی‌ اعتدالگرایانه در جهت آرام کردن فضا و جدل‌های سیاسی موجود یکی از اهدافی بوده که در این مدت آن را پیگیری کرده‌ایم تا اگر نامزدها توانستند به مجلس راه پیدا کنند این هدف را پیگیری کنند. در این مدت از اکثر کاندیداهای مورد نظر دعوت کردیم تا برنامه‌های خود را تشریح کنند که البته برنامه‌های خوبی در بحث اقتصادی و فرهنگی داشتند و میثاق‌نامه‌ای در این بین به امضاء رسید.   

وی افزود: در مدتی که گذشت دو نشست با حضور آحاد مردم داشتیم و به آنها متذکر شدیم که تاریخ نشان داده زمانی که مردم در انتخابات و فعالیت‌های مدنی مشارکت حداکثری داشته‌اند انتخاب شایسته صورت گرفته و به مجلس فرستاده شدند. لذا از تمامی جوانان و به خصوص نخبگان استان فارس و شهر شیراز درخواست داشتیم که در انتخابات حضور پر رنگی داشته باشند و بتوانیم خرداد 92 دیگری را خلق کنیم و در هفتم اسفند بتوانیم تدبیر دوم را رقم بزنیم.

طویل در پایان با اشاره به اینکه درخواست و مطالبه مردم شیراز از نمایندگانشان، حول دو محور می‌گردد، ابراز داشت: اکثر مردم فارس از نامزدهای خود این درخواست را داشتند که اول بر پروسه قانون‌گذاری صحیح و مفید تاکید داشته باشند و پس از آن هم بحث نظار ت بر آن را جدی بگیرند. بویژه قوانینی که در خصوص گذراندن امرار معاش مردم بوده است باید اوج این نظارت‌ها را در بر گیرد و عقلانیت، قانون مندی و کلان‌نگری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر : ۳۴۹۹۱۲