خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات:

مجلس غوغاسالار نمی‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۲۶۶

معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه مجلس غوغاسالار نمی خواهیم گفت: کسانی که طی 8 سال گذشته مشکلاتی برای کشور ایجاد کردند و تا مغز استخوان مردم را سوزاندند به جای معذرت خواهی حالا مدعی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، مرتضی مبلغ در جمع فرهنگیان اصلاح طلب اصفهان با بیان اینکه معنی انتخابات این است که مردم سرنوشت خود را تعیین کنند و به همین علت امام خمینی( ره) جمله تاریخی میزان رای ملت است را بیان کرد و هیچ کس نمی‌تواند به هیچ دلیل بگوید که مردم اشتباه می‌کنند، اظهار کرد: هیچ کس بالاتر از مردم در حاکمیت نیست که بخواهد روی دست مردم بلند شود و به همین دلیل نهادها و ساختارهای یک حاکمیت توسط انتخابات به دست مردم تغییر پیدا می‌کنند و لا غیر.

وی افزود: زمانی که یک جریان یا حزبی با رای مردم سر کار می آید هیچ کس و هیچ جریان سیاسی حق ندارد در مقابل چرخش قدرت و چرخش مسئولان بایستد چرا که مردم چنین جناح یا حزب سیاسی را به این مرتبه رسانیده اند.

معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با اشاره به اینکه پس از انتخاب یک جریان یا حزب هیچ کس و هیچ جریانی حق ندارد در مقابل چرخش قدرت و مسئولان مقاومت کند، گفت: جناح‌های سیاسی در کشور اگر شکل بگیرند می‌توانند در رقابت عادلانه شرکت کنند.

وی ادامه داد: جناح سیاسی و تشکل اگر در ایران شکل بگیرد و به صورت قدرتمند تاسیس شود می‌تواند رقابت سازنده را در کشور زنده کند و قطعا پس از تحزب‌گرایی زمانی که یک حزب در کشور رای نیاورد مجبور است به دنبال کاهش نقیصه‌ها و افزایش حسن‌های خود برود.

مبلغ با بیان اینکه متاسفانه با گذشت زمان در کشور با جریانی مواجه شده‌ایم که سعی دارد حتی المقدور قدرت را از دست ندهد و برای این کار دست به هر کاری می‌زند، تاکید کرد: آن‌ها به بزرگان و معتمدان مردم تهمت می‌زنند و به راحتی عده‌ای را ممنوع‌التصویر می‌کنند و می گویند ما با شورای نگهبان مخالفیم؛ سئوال اینجاست که چه کسی گفته ما با شورای نگهبان مخالفیم؟ اتفاقا ما با شورای نگهبان همراه هستیم، اما به رد صلاحیت‌ها اعتراض داریم.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات طبیعی عادلانه و با اقتضائات کشور انجام شود اخلاق کنار نمی‌رود، گفت: حذف بزرگان نظام، حذف انسان‌های باتقوا و افتخارات کشور، نیازمند اعتراض است که ما هم به آن اعتراض کردیم.

وی اضافه کرد: ما فرزندان انقلابیم و این ما بوده ایم که برای انقلاب زحمت کشیده ایم. کسانی که طی 8 سال گذشته مشکلاتی برای کشور ایجاد کردند که تا مغز استخوان مردم را سوزانده به جای معذرت خواهی حالا مدعی شده‌اند. اگر برجام توسط این جریان اتفاق افتاده بود یک ماه در کشور جشن می‌گرفتند اما حالا نه تنها جشن نمی‌گیرند بلکه به دنبال تخطئه برجام هستند.

مبلغ با تاکید بر اینکه مجلس هشتم و نهم باید پاسخگوی سکوت خود نسبت به مشکلات 8 سال گذشته باشند، اظهار کرد:‌ ما مجلس غوغاسالار، مجلسی که مردان دیپلماسی کشور را تهدید به مرگ، مجلسی که مرد دیپلماسی کشور را تهدید به دفن در راکتور هسته ای و مجلسی را که به ظریف به عنوان قهرمان ملی تهمت خیانت بزند نمی خواهیم همانطور که مجلسی که پول های کثیف پشت سرش را نمی خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز