خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

حمایت انجمن اسلامی مهندسین و سازمان دانشجویان خوزستان از لیست اصلاح‌طلبان

انجمن اسلامی مهندسین خوزستان و سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) در بیانیه‌ای از لیست ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان در ابادان حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه انجمن اسلامی مهندسین خوزستان و سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان به شرح زیر است:

ائتلاف هشیارانه «اصلاح طلبان و اعتدال گرایان» در خرداد ۱۳۹۲، که نتیجه آن انتخاب حسن روحانی و دولت تدبیر و امید بود باعث شد فضای ایران هراسی در دنیا به ایران ستایی تبدیل شود وبا توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهانی، اجرای برجام و گشایش‌های ناشی از آن، بهبود فضای کسب و کار و خروج کشور از رکود را به همه مردم ایران نوید داده شود.

اینک در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برداشتن گام دوم، اصلاح طلبان با اندوخته‌ای ارزشمند از ائتلاف حیات بخش ۱۳۹۲، برای برداشتن گام دوم تلاش می‌کنند. گام دوم اصلاح طلبان ارتقا رفاه اجتماعی مردم، بهبود معیشت، کاهش فقر و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

باور داریم در این مسیر با رعایت اخلاق، قانون، ارزش‌های دینی و ملی می‌توان حتی با دسته‌های بسته و همه ناهمواری‌ها با حضور آگاهانه و هشیارانه ضامن تحقق «امید، آرامش و رونق اقتصادی» در سراسر این سرزمین پرافتخار بویژه حوزه انتخابیه آبادان، اروندکنار و چوئبده بود.

در این میان سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) و نجمن اسلامی مهندسین خوزستان همراه و همگام با تئتلاف بزرگ اصلاح طلبان استان خوزستان حمایت خود را از گزینه‌های ائتلاف اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه آبادان، اروندکنار و چوئبده (سیدحسین دهدشتی، غلامرضا فیروزی و فریده حمیدی) اعلام می‌نمایند و مردم خوب و آگاه این حوزه را دعوت به مشارکت فعال در انتخابات و رای دادن به لیست سه نفره اصلاح طلبان می‌نمایند.

فراموش نکنیم رای ما صدای ماست و یک رای هم می‌تواند تعیین کننده باشد به امید انکه همه با هم در هفتم اسفند ماه گام دوم اعتدال و تدبیر را محکمتر از گام اول برداریم.

کد خبر : ۳۴۸۸۸۷