خبرگزاری کار ایران

نکویی در گفت‌وگو با ایلنا

رد صلاحیت‌ها نتوانست انگیزه اصلاح‌طلبان را از بین ببرد

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: شاید به دلیل رد صلاحیت‌ها بسیاری از نیروهای نام آشنا کنار رفتند، اما جوان‌هایی که به میدان خواهند که خود را نشان می‌دهند.

سیدعلی نکوئی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: امروز لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت یکی است و مطمئن هستم که با چنین لیست که با ائتلاف حامیان دولت و اصلاح‌طلبان تشکیل شده نیروهای خوبی را برای انتخاب به مردم معرفی کرده‌ایم.

او افزود: همواره در میان احزاب به طور طبیعی اختلاف و تفاوت سلیقه وجود دارد که با رایزنی و گفت‌و‌گو حل می‌شود و به همین منظور برای حل اختلاف سلیقه میان اصلاح‌طلبان و حامیان دولت هم خودمان گفت‌و‌گو کردیم و هم با تهران هماهنگ کردیم و شورای داوری به ما نکاتی را ارائه کرد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان تصریح کرد: امروز لیست اصلاح‌طلبان لیست کاملی است که از سه نفر آقا و دو نفر خانم تشکیل شده است که همگی دانشگاهی و فرهنگی بوده و جوان و خوشفکر هستند.

نکوئی ادامه داد: شاید به دلیل رد صلاحیت‌ها بسیاری از نیروهای نام آشنا و سر‌شناس اصلاح‌طلب اصفهانی کنار رفتند، اما جوان‌ها که امروز به میدان خواهند آمد قطعا کارزاری است که خود را نشان بدهند. شاید رد صلاحیت‌ها خدمتی به جوانان اصلاح‌طلب بود تا جرات خود را به نمایش بگذارند و از این جهت رد صلاحیت‌ها نتوانست انگیزه اصلاح طلبان را از بین ببرد.

کد خبر : ۳۴۸۴۹۸