خبرگزاری کار ایران

اسامی منتخبان مجمع اصولگرایان در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان منتشر شد

مجمع اصولگرایان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اسامی نامزدهای منتخب این مجمع برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در ۱۱ حوزه انتخابیه اصفهان منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در بخشی از بیانیه‌ این مجمع ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده است: جایگاه تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در ریل‌گذاری و تصویب قوانین مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی کشور و مهم‌تر از آن نظارت دقیق بر عملکرد آن‌ها برای تقویت سلامت و افزایش بهره‌وری بیشتر و زمینه‌سازی برای حضور بانشاط مردم در جهاد فرهنگی و اقتصادی برای رسیدن به چشم‌انداز مورد نظر رهبر معظم انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست. بنابراین با توجه به تأثیرگذاری مواضع تشکل‌ها و احزاب سیاسی در جهت‌دهی به افکار عمومی مردم و بر اساس رهنمود اخیر رهبر فرزانه انقلاب که مردم در رأی دادن به لیستی اعتماد کنند که از طرف افراد مؤمن و انقلابی و در خط امام تأیید می‌شود. 

این بیانیه در ادامه تأکید کرده است: تشکل‌ها و احزاب اصولگرای استان اصفهان با درک شرایط موجود و مطالعه و بررسی و رایزنی با همه فعالان سیاسی استان و با اشراف روحانیت متعهد و انقلابی ضمن احترام به همه نامزد‌ها، فهرست انتخاباتی خود را برای مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل اعلام می‌کنند و از همه اعضا و طرفداران و عموم نیروهای انقلابی و ولایتمدار به‌ ویژه روحانیت معظم انتظار دارد در این حرکت سرنوشت ساز ما را یاری کنند. 

در ادامه این بیانیه که به امضای تشکل‌های اصولگرای عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان رسیده، اسامی نامزدهای مجمع اصولگرایان استان اصفهان در حوزه‌های انتخابیه این استان به شرح زیر اعلام شده است: 

۱- حوزه انتخابیه اصفهان: حجت‌الاسلام احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، سید مجتبی خیام نکویی، کمال حیدری، مجید نادرالاصلی

۲- حوزه انتخابیه اردستان: حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد

۳- حوزه انتخابیه خمینی‌شهر: سید جواد ابطحی

۴- حوزه انتخابیه سمیرم: بهروز جعفری

۵- حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان: حجت‌الاسلام محمدرضا آقایی

۶- حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، می‌مه و برخوار: حسینعلی حاجی

۷- حوزه انتخابیه فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین می‌اندشت: اکبر ترکی

۸- حوزه انتخابیه فلاورجان: حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی

۹- حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل: سید جواد ساداتی‌نژاد

۱۰- حوزه انتخابیه لنجان: محسن کوهکن

۱۱- حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران: ابوالفضل ابوترابی

 

کد خبر : ۳۴۸۴۱۳