خبرگزاری کار ایران

درحمایت از بیماران سرطانی؛

سومین نمایشگاه آفتاب در لامرد گشایش یافت

سومین نمایشگاه آفتاب در حمایت از بیماران سرطانی شهرستان های لامرد و مُهر صبح امروز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، عبدالله حیدری پور مدیر موسسه خیریه بنیاد آفتاب در آئین گشایش سومین نمایشگاه آفتاب در حمایت از بیماران سرطانی گفت: برگزاری این نمایشگاه یکی از فعالیت های بنیاد آفتاب به منظور تامین هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی‌ست و مردم از منابع مختلفی به این موسسه خیریه کمک می کنند.

وی ادامه داد: موسسه خیریه بنیاد آفتاب به مدت چهارسال است که به همت خانواده علوی و دکتر سجادی برای کمک به بیماران سرطانی راه اندازی شده است.

مدیر موسسه خیریه بنیاد آفتاب اظهار کرد: به طور کامل یا حدود 30 تا 40 درصد از درآمد فروش وسایل نمایشگاه به بنیاد آفتاب و بیماران سرطانی پرداخت می شود.

حیدری‌پور گفت: بنیاد آفتاب ماهانه 10تا 50 میلیون تومان هزینه درمان بیماران سرطانی را پرداخت می‌کند و 210 بیمار سرطانی را از سال 89 تاکنون تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه سرطان به سرعت در این شهرستان‌ها درحال افزایش است، بیان کرد: مسئولان بهداشت و درمان بایستی در پیشگیری و ریشه‌یابی سرطان در این شهرستان‌ها کاری انجام دهند.

مدیر موسسه خیریه بنیاد آفتاب تصریح کرد: بنیاد آفتاب سوئیتی با تمامی امکانات را برای رفاه حال بیماران در شیراز اجاره کرده است که بیماران و خانواده های آنان می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

حیدری پور از تمامی حامیان بیماران سرطانی که به صورت خودجوش به بنیاد آفتاب کمک می کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی در خاتمه سخنان خود از مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر خواست تا با خرید از این نمایشگاه به بیماران سرطانی کمک کنند.

به گزارش ایلنا، سومین نمایشگاه آفتاب در حمایت از بیماران سرطانی با عرضه محصولات غذایی، صنایع دستی، پوشاک و... از تاریخ 25 تا 29 بهمن ماه و از ساعت 15 الی 21 واقع در شهر لامرد، بلوار شاهد، هتل قصرامیریه دایر خواهد بود.

کد خبر : ۳۴۶۸۷۱