خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار تهران

8 پایگاه سلامت جامعه در قرچک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۴۲۸

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور سید شهاب الدین چاوشی معاون استاندار تهران و مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک 8 پایگاه سلامت جامعه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، 8 پایگاه سلامت جامعه امروز و همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، شهنام عرشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا جعفری و علی عبدی معاونان سیاسی انتظامی و فنی و عمرانی فرمانداری، عزیز رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر مسئولان ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر در قرچک افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه‌های سلامت، ضمن تبریک دهه‌فجر و تلاش دستگاه‌های اجرایی به خصوص شبکه بهداشت و درمان برای راه‌اندازی این 8 پایگاه، به سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت اشاره کرد.

مسعود مرسلپور گفت: با افتتاح این پایگاه‌ها، شهرستان رشد 2.5 برابری را در حوزه بهداشتی و درمانی تجربه می‌کند. از همه مهمتر بیمارستان 64 تختخوابی دولتی قرچک نیز با حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است چراکه یکی از سیاست‌های مهم دولت در بخش سلامت محسوب می‌شود. به صورت روزانه از سوی فرمانداری از این پروژه مهم بازدید می‌شود و روی روند کار و مراحل ساخت آن نظارت دقیق اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر آنیم در شهرستان‌قرچک تمام موانعی که سر راه رشد و توسعه شهرستان است در اسرع‌وقت برداشته شود و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کلنگ زنی و بهره برداری از دو مرکز سلامت جامعه

صبح امروز همزمان با افتتاح پروژه‌های دهه‌فجر شهرستان‌قرچک، کلنگ بازسازی و تخریب مرکز سلامت جامعه زیباشهر نیز به زمین زده شد. همچنین مرکز سلامت جامعه امام‌خمینی(ره) در خیابان مخابرات قرچک نیز به بهره‌برداری رسید. همچنین آزمایشگاه آب شهرستان، انبار دارویی و سموم بحران شهرستان نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز