خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن دومیدانی فدراسیون ورزش‌های کارگران:

رایزنی برای افزودن دوی صحرانوردی به مسابقات جهانی کارگری

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۸۲۹

رئیس انجمن دومیدانی فدراسیون ورزش های کارگران گفت : در حال مذاکره و رایزنی با فدراسیون جهانی ورزش های کارگری برای اضافه شدن دوی صحرانوردی به بخش دومیدانی مسابقات کارگران هستیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، روح اله محمدی در حاشیه برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی، اظهار داشت: روابط بین الملل فدراسیون ورزش‌های کارگری در این خصوص مکاتبات فراوانی داشته و امیدواریم با موافقت این فدراسیون این رشته ورزشی نیز به ورزش‌های جهانی کارگری افزوده شود .

وی تصریح کرد: کشورمان در این زمینه پتانسیل‌ها و ظرفیت های فراوانی دارد و توانست در مسابقات 2015 ایتالیا با 9 دونده دوو میدانی 53 درصد مدال های کسب شده توسط کاروان ایرانی را به خود اختصاص دهد .

رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون ورزش های کارگران یاد آور شد : در حال حاضر محمدرضا ابوترابی ، حسین کیهانی ،همایون همتی، رحیم دیبایی از جمله دوندگانی هستند که با توجه به زیر پوشش بودن بیمه تامین اجتماعی واجد شرایط برای حضور در مسابقات قهرمانی کارگران جهان در سال 2017 به میزبانی کشور لیتوانی را دارند .

محمدی عنوان کرد: هر ورزشکار ملی پوشی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشد می تواند در مسابقات جهانی کارگران شرکت کند و در واقع یک جمعیت 36 میلیونی در ایران زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی ، با اشاره به استعدادها و توانمندی های استان لرستان،خاطر نشان کرد: این استان با توجه به شرایط آب و هوایی محل مناسبی برای ورزشکاران دو میدانی دارد بطوری که این استان تاکنون قهرمانان ملی پوشی را در رشته دومیدانی تحویل جامعه داده است .

روح اله محمدی دونده ملی پوش سابق لرستانی هم اکنون ریاست انجمن دوومیدانی فدراسیون ورزش های کارگری و مربیگری تیم ملی دو میدانی را برعهده دارد .

وی چندین مدال آسیایی را در کارنامه دارد و در مسابقات قهرمانی کارگری جهان در سال 2015 موفق به کسب مدال بازی جوانمردانه شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز