خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس:

دستگاه قضایی تحت تاثیر جنگ روانی مرتضوی قرار نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۸۶

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: دستگاه قضایی تاکنون براساس عدالت عمل کرده و تحت تاثیر فضاسازی‌ها و دروغ پراکنی ها درباره تخلفات مرتضوی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جمع خبرنگاران گفت: مردم خواستار این هستند که قوه قضاییه با هر کسی و هر مقامی مخصوصا آنهایی که پرونده های متعدد تخلفات دارند با اشد مجازات برخورد کند؛ خصوصا افرادی که ادعا می کنند می دانند چطور قوه قضاییه را دور بزنند، قوه قضاییه باید درس خوبی به این افراد بدهد.

وی درباره نامه اخیر مرتضوی و اتهام زنی به کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی گفت: مرتضوی در محضر دادگاه رفتاری را بروز می دهد که جای تعجب دارد. وی یا فرار به جلو می کند و یا خلاء های قانونی را می داند.

وی با اشاره به اینکه نامه‌نگاری و زیر سئوال بردن کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سوی مرتضوی چه دلیلی دارد، افزود:  آنچه از مرتضوی و یا هر متهم دیگر انتظار داریم این است که تا انتها پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد.

جعفرزاده افزود: دستگاه قضایی تاکنون بر اساس عدالت عمل کرده و تحت تاثیر فضاسازی ها و دروغ پراکنی‌ها  قرار نگرفته و شک ندارم با قاطعیت با این پرونده برخورد می کند و هرگز تحت تاثیر فضاسازی روانی قرار نگرفته و نمی گیرد.

جعفرزاده ایمن آبادی بیان داشت: مرتضوی اینگونه جوسازی ها را انجام می‌دهد تا قوه قضاییه مرعوب رفتارهای نابخردانه‌اش قرار گیرد در حالیکه دستگاه قضایی تحت تاثیر این رفتارهای نابخردانه و هیجانی تیم احمدی‌نژاد قرار نگرفته و نمی گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: متاسفم از اینکه مرتضوی به جای اینکه خود را برای روز چهارشنبه و دادگاه آماده کند برای اعضای تحقیق و تفحص نامه‌نگاری می کند، اینگونه نامه نگاری ها نشان می دهد وی درصدد ایجاد جنگ روانی است؛ این در حالی است که هیچ کدام از رفتارهایش نمی تواند از اتهاماتش کم کند.

وی تصریح کرد: مردم خواستار این هستند که قوه قضاییه با هر کسی و در هر مقامی مخصوصا آنهایی که پرونده های متعدد تخلفات دارند با اشد مجازات برخورد کند خصوصا افرادی که ادعا می کنند می دانند چطور قوه قضاییه را دور بزنند،قوه قضاییه باید درس خوبی به این افراد بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز