خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

8 میلیون تن آسفالت در کشور توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۷۲

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 8 میلیون تن آسفالت در 9 ماهه نخست امسال در کشور توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، داوود کشاورزیان روز چهارشنبه در جریان دیدار با استاندار لرستان افزود: این سازمان با هدف بالا بردن ضریب ایمنی در راه‌های کشور در حال عملیات بوده و در این راستا نیز اعتبارات خوبی برای راه‌داری، نصب گاردریل و نیوجرسی در کشور هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز 10 میلیون تن آسفالت در کشور توزیع شده است.، اظهار داشت: در صورت عدم وجود بارش های آسمانی و مساعد بودن وضعیت جوی، آمادگی توزیع و ارائه آسفالت در ماه‌های آینده در کشور نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه موجود، در گردنه ها و نقاط مه گیر کشور نیز سیستم های روشنایی نصب شده که این مهم در جلوگیری از بروز حوادث رانندگی و کاهش تلفات جاده ای کمک مهمی محسوب می شود.

کشاورزیان در ادامه با انتقاد از ساخت برخی از تجهیزات ایمنی راه‌های کشور نیز افزود: سازندگان تجهیزات ایمنی نظیر گاردریل و نیوجرسی در کشور باید با بهره گیری از دانش نوین و فناوری های روز دنیا برای ساخت تجهیزات و امکانات ایمنی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز