خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرمانشاه:

وظیفه اصلی ما حفظ سلامت انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۳۱۹

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: وظیفه اصلی و ذاتی همه ما سلامت انتخابات و قانونمند برگزار شدن آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فضل اله رنجبر به دعوت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به این دانشگاه رفت تا در جمع  اعضا هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه حضور  یابد.

در این نشست فرماندار کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات و نگاه واقع‌گرایانه به معضلات اجتماعی در سطوح مختلف جامعه و شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: مدیران شهرستان کرمانشاه آماده تقویت بیشتر ارتباطات و تعاملات علمی و فرهنگی با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه هستند تا از رهگذر علم در کنار تجربیات موفق به ساز و کارهای مناسب غلبه بر معضلات و نابهنجاری‌های جامعه و شهر کرمانشاه دست یابیم.

رنجبر تاکید کرد: باید تا می‌توانیم بر افزایش دانایی در جهت توانمندسازی جامعه برای غلبه بر مشکلات اجتماعی تلاش کنیم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: باید در چارچوب یک تعامل سازنده با دانشگاهیان و دانشجوبان و نخبگان برای مشکلات حوزه شهرستان  کرمانشاه نسخه هایی علمی و کاربردی تهیه و تدوین کرد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با اشاره به نزدیک‌بودن دو انتخابات مهم و حساس پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شواری اسلامی خطاب به دانشجوان و اساتید دانشگاه‌آزاد اسلامی‌گفت: رسالت دانشگاه یک رسالت خطیر فکری و اندیشه‌ای است از این رو دانشجویان و دانشگاهیان با بهره‌گیری از توان علمی و تقویت بنیه‌های اعتقادی و  کاربرد آن در هدایت افکار عمومی انتخاباتی قانونمند و با شکوه را در هفتم اسفند ماه رقم بزنند.

رنجبر گفت: وظیفه اصلی و ذاتی همه ما  سلامت انتخابات و قانونمند برگزار شدن آن است.

فرماندار کرمانشاه همچنین از هنر دولت تدبیر و امید در اداره جامعه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها یاد کرد و گفت: دولت تدبیر و امید خلاقانه و هنرمندانه توانسته است علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها  شرایط بد اقتصادی را مدیریت کرده و امیدورایم که این شرایط اقتصادی هر چه زودتر با روندی رو به رشدی مواجه شود.

در ابتدای این نشست، دکتر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌کرمانشاه توضیحاتی درباره عملکرد دوساله دانشگاه‌ آزاد  کرمانشاه ارائه کرد.

در پایان دکتر سعیده السادات حسینی عضو هیات علمی و استاد رشته روانشانسی دانشگاه ‌آزاد کرمانشاه از ظرفیت و پتانسیل بانوان و زنان در غلبه بر مشکلات و استفاده بهینه از این ظرفیت یاد کرد.

همچنین غلامی دیگر عضو هیات علمی دانشگاه‌ آزاد کرمانشاه خواستار توجه و نظارت بیشتر بر عملکرد برخی از انجمن های مردم نهاد در سطح شهرستان کرمانشاه در مبارزه و غلبه بر معضلات اجتماعی مواردی را مطرح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز