خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

درخواست "مجمع زنان اصلاح‌طلب خراسان‌رضوی" برای نامزدی بانوان در انتخابات‌ مجلس

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۱۹۸

مجمع زنان اصلاح‌طلب خراسان‌رضوی با صدور بیانیه‌ای از عموم بانوانی که خود را شایسته خدمت به هموطنان می‌دانند، خواست برای نامزدی در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، در بخشی از این اطلاعیه از زنان خواسته شده تا نه برای سهم‌خواهی و نه برای امتیازگیری بلکه برای جامعه بانوان با نترسیدن از حذف و نیندیشیدن به نتیجه، وارد عرصه انتخابات شوند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی متعهد و فرهیخته‌ی سرزمینم!

سال ها در سکوت و حجب گذرانده ای، با نادیده انگاشتن و طرد شدن کنار آمده ای، با واپس ماندگی از در ستیز درآمده ای اما اکنون، ما نیمه ی مطیع پیکر اجتماع، به پشتیبانی تو به پاخواسته ایم. پس نهراس از حذف و طرد دوباره! به نتیجه نیاندیش. عرصه ی اجتماع و سیاست هر دو به تو محتاج است.

مونیسم و تک صدایی مردانه به همت تو در هم خواهد شکست.این  گام را به پشتیبانی هم سنخان و هم جنسانت محکم بردار.

 تا یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی که همه ی مردان و زنان حق طلب،متعهد و فرهیخته می توانند در آن شرکت کنند،اندک زمانی باقی نمانده است. در این ماراتن نه برای سهم خواهی و نه براى امتیاز گیری، که برای همه ی زنان سرزمینت برخیز. نه برای تصفیه حساب با مردانی که سالها ندیده گرفته اند، که براى زنان و مردانی که در انتظار نقش افرینی تو  هستند بلند شو.

 سیاست خشن و قلدر ماب مردانه دم مسیحیایی ات را محتاج است...درنگ جایز نیست! کافی است توامند،متعهد،مسئول و با درایت باشی، دیگر زن بودن فرع است. ما به حمایت از تو قلم زده و گام برمیداریم. تو نیز ایمان بیاور به توانایی هایت و حضورت را از جامعه دریغ مکن!

مجمع زنان اصلاح طلب خراسان رضوی

28 آذرماه1394

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز