خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر در پاسخ به ایلنا

پرداختی‌ معوقه کارگران را از شش به سه ماه رسانده‌ایم

استاندار بوشهر در حاشیه نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تجمعات کارگری گفت: ما پرداختی‌های معوقه کارگران را از 6 ماه به ٣ ماه رسانده‌ایم و مطمئن باشید از موارد بسیار مهم در شورای تامین حل کردن این موضوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا, مصطفی سالاری ادامه داد: معاون سیاسی و امنیتی در کمیسیون کارگری پیگیر مشکلات کارگران بوده و این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

سالاری تصریح کرد: در سال گذشته اعتصابات بیشتری بوده و امسال نیز کارگران برای حل مشکلات خود دست به اعتراض می‌زنند که البته این اعتصابات نسبت به سال گذشته به حداقل رسیده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از کارگران هستند 7 ماه حقوق طلب دارند که این مورد نیز اصلا مورد پسند ما نیست و باید هر چه سریع‌تر وضعیت کارگری مطلوب شود.

استاندار بوشهر در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره کمک استانداری به باشگاه ایرانجوان گفت: برخی می‌خواهند کار سیاسی انجام دهند و از ورزش استفاده می‌کنند؛ من وارد این‌گونه بازی‌های سیاسی نمی‌شوم.

وی ادامه داد: من قول حمایت 500 میلیونی به ایرانجوان داده‌ام و تاکنون نیز 470 میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز کرده‌ام، از همان ابتدا نیز قرار شد سهامداران باشگاه ایرانجوان سهام را به کانونی بدهند که تحت حمایت هواداران باشد به هر حال این یک تیم مردمی و پرطرفدار است، با این وجود 470 میلیون تاکنون کمک کرده‌ام مردم نیز باید کمک کنند.

کد خبر : ۳۳۰۶۰۷