خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان درگفت و گو با ایلنا:

دوبانده شدن جاده برزک- کاشان 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۱۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از نیاز 20 میلیارد تومانی برای تعریض و دو بانده شدن جاده حادثه خیز برزک- کاشان خبر داد.

حجت‌الله غلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این مطلب، تعریض و دو بانده کردن جاده‌ برزک- کاشان را در سال‌جاری به علت نبود اعتبارات لازم مقدور ندانست و گفت: سال آینده تعریض و دو بانده کردن جاده‌ برزک- کاشان به عنوان یکی از پروژه‌های ملی استان‌اصفهان مصوب خواهد بود.

وی از رفع نقاط حادثه‌ خیز و پرتصادف جاده‌برزک -کاشان در سال‌جاری خبرداد و گفت: در سال جاری با کمک راهداری تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با شناسایی نقاط حادثه‌ساز جاده‌ برزک- کاشان با اعمال یکسری کارهای مهندسی و روشنایی نقاط پرتصادف این محور برطرف شود.

غلامی از رفع دیگر نقاط حادثه‌خیز شهرستان‌ کاشان همچون جاده خنب، دره و جزه از توابع بخش مرکزی این شهرستان با استفاده از محل اعتبارات ماده 180 برنامه‌ریزی شهرستان که فرماندار و رئیس شورای‌شهر عضو آن هستند خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با کمیته برنامه‌ریزی  شهرستان  بعمل خواهد آمد، امیدواریم بتوانیم سال‌آینده از محل اعتبارات استانی مشکلات نقاط حادثه‌خیز و پر خطر شهرستان کاشان را مرتفع کنیم.

گفتنی است، امام جمعه برزک چند روز پیش در جمع مردم و مسئولان در محل مسجد جامع این شهر با اشاره به حادثه های دلخراش تصادف در جاده برزک که منجر به کشته و زخمی شدن هموطنان در این جاده می‌شود ، خواستار پیگیری احداث  و تکمیل  جاده برزک - کاشان شده بود.

وی تاکید کرد : باید مسئولان اولویت راه در شهرستان کاشان را مشخص کرده و جهت اجرا به استان و مرکز ارسال کنند و مجدانه پیگیر اجرای آن باشند.

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به محرومیت بخش برزک وگله مندی از مدیران گفت: اگر متولیان امور حداقل مسئولینی که به کاشان سفر می‌کنند را به برزک بیاورند تا از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شوند قطعا پیگیری ها و تصمیم گیری‌ها در رابطه با این بخش محروم بهتر خواهد شد ولی متاسفانه حضور مسئولان در برزک نیز جزو اولویت آنها به شمار نمی رود.

بخش برزک، منطقهای کوهستانی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر که در ۴۵ کیلومتری کاشان و ۳۰ کیلومتری آزاد راه دلیجان میمه و ۱۸۰ کیلومتری اصفهان قرار دارد و جاذبه های تفریحی توریستی زیادی از جمله وجود گلستان‌های گل محمدی در کنار جاده دارد که چشم هر ناظر و بیننده ای را به سوی خود جلب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز