خبرگزاری کار ایران

در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان عنوان شد:

تاکید بر تهیه بانک‌اطلاعاتی منسجم از واحدهای صنعتی شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۳۶۸

در ادامه بازدید های هفتگی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از واحدهای صنعتی با هدف احصاء مشکلات و رفع موانع تولید ، دکتر عزیز اله افضلی به همراه کارشناسان این اداره از شرکت برنا الکتریک تولید کننده انواع رکتی فایر –ups –power resistor بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان‌تهران، در ابتدای بازدید مدیرعامل شرکت‌برنا الکتریک به معرفی محصولات و توانمندی‌های این شرکت و اهداف آتی پرداخت و خواستار حمایت دستگاه‌های دولتی و اجرایی از طرح‌ها شد.

افضلی  ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین پتانسیل‌هایی در شهرستان ری گفت: نبود بانک‌اطلاعاتی منسجم از واحدهای تولیدی صنعتی درباره توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود از مهمترین چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان در ارائه اطلاعات صنعتی به داخل و خارج از کشور است.

وی اطلاع‌رسانی را از مهمترین راهکارها در معرفی محصولات خود به بخش‌های دولتی و خصوصی دانست.

کمبود نقدینگی، حقوق معوق کارکنان و  مالیات بر ارزش افزوده از جمله مشکلات برناالکتریک بیان و مقرر شد اقدامات لازم درباره مشکلات مطروحه از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ری پیگیری شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز