خبرگزاری کار ایران

سرپرست منطقه عملیاتی پارسیان

برپایی نمایشگاه‌های بسیج نقش تاثیرگذار شهدا را بیشتر نشان می‌دهند

سرپرست منطقه عملیاتی پارسیان در افتتاح نمایشگاه بصیرت به مناسبت هفته بسیج گفت: برپایی کنگره‌ها و نمایشگاه‌ها یکی از راه‌های مناسب برای آشنایی جوانان با نقش شهداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سید بدیع الله موسوی سرپرست منطقه عملیاتی پارسیان که عصر امروز در افتتاح نمایشگاه بصیرت سخن می‌گفت، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود: امروز بسیج در نگرش اندیشمندانه مقام معظم رهبری، بازوی پرتوان نظام است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت:  یکی از ماموریت‌های ویژه ما این است که در پاسداشت یاد و نام شهدا تلاشم کنیم و همت خود برای زنده نگه داشتن یاد شهدا به کار گیرم.

موسوی ادامه داد: بایستی زمینه‌ای برای جوانان فراهم شود تا با نقش شهدا آشنا شوند که  برپایی کنگره‌ها و نمایشگاه‌ها یکی از راه‌های مناسب است.

سرپرست منطقه عملیاتی پارسیان با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نمایشگاه ، اضافه کرد: بایستی کارهای فرهنگی در کنار صنعت و تولید انجام شود و زمانیکه وارد منطقه عملیاتی شدم نیز پتانسیل منطقه و شهرستان را مناسب دیدم که نمایشگاهی را برگزار کنیم.

موسوی از همه‌ مردم خواست تا از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند و در ادامه گفت: منطقه گازی پارسیان روزانه 80 میلیون متر مکعب گاز را تولید می‌کند.

لازم به ذکر است عصر امروز نمایشگاه بصیرت باحضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، رئیس منطقه عملیاتی پارسیان،نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز به مدت 5 روز از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 21 در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان واقع در شهر لامرد،بلوار شهید باهنر ،بالاتر از دانشگاه آزاد پذیرای عموم خواهد بود.

نمایشگاه بصیرت برای نخستین بار در منطقه عملیاتی پارسیان با سه موضوع؛ دفاع مقدس، اهل بیت (ع) و جنگ نرم با حدود 16 غرفه برپا می‌شود و نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از 20 هزار جلد کتاب با 50درصد تخفیف از دیگر بخش‌های آن است.

کد خبر : ۳۲۵۴۶۷