خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت ازصنایع داخلی

نخستین نشست هم اندیشی سازندگان داخلی با شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد

در راستای حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و در جهت حمایت از صنایع داخلی، نخستین نشست هم اندیشی سازندگان داخلی با حضور مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره و جمعی از روسای ادارات مختلف شرکت پالایش نفت تهران(پالایشگاه تهران) در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، در این نشست که با حضور چهل شرکت سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت تشکیل شد، مهندس بابایی مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با قدردانی از حضور کلیه شرکت‌ها اظهار کرد: شرکت پالایش نفت تهران در سالیان گذشته توانسته است با کمک سازندگان داخلی بر مشکلات ناشی از تحریم‌ها غلبه نموده و تهدید را به فرصت تبدیل نماید.

وی ادامه داد: اعتماد به تولید کنندگان و فراهم نمودن بستر مناسب جهت همکاری های بیشتر، موجب اشتغال زایی، کاهش وابستگی و دستیابی به خود کفایی می گردد.

خلیلی، مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تهران نیز در این نشست پس از ارائه گزارش فعالیتهای انجام شده در حوزه ساخت داخل، به بررسی نقاط قوت و شناسایی نواحی قابل بهبود پرداخت و بومی سازی دانش، انتقال فنآوری و تقویت صنایع داخلی به منظور پیشبرد اقتصاد مقاومتی در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

 همچنین در این نشست  ایزدی،نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت پالایش تهران  پس از بیان دیدگاههای خود در خصوص اهمیت بهبود تعاملات فیمابین سازندگان و شرکت پالایش نفت تهران، یکی از اهداف استراتژیک شرکت در حوزه تأمین کالا را حمایت از صنایع داخلی عنوان کرد

در ادامه  این جلسه که در راستای نیل به اهداف استراتژیک شرکت و تحقق ارزش‌های سازمان و بهبود فرآیندهای تامین کالا برگزار شد، شرکت‌های سازنده حاضر در این مراسم با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند خود به تبیین نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات پرداختند.

 

کد خبر : ۳۲۳۹۵۸