خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز

لزوم معرفی تولیدات دانش بنیان استان در هفته پژوهش

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز بر لزوم معرفی تولیدات دانش بنیان استان در هفته پژوهش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، عباداله کامکار روز شنبه در شورای سیاست گذاری هفته پژوهش استان البرز افزود: براین اساس دستگاه‌های اجرایی باید نوآوری‌های خود هرچه سریع‌تر برای نمایشگاه پژوهش اعلام کنند و فرمانداران شهرستان‌ها نیز همکاری لازم را دراین زمینه با استانداری داشته باشند.

کامکار با بیان اینکه شعار امسال هفته پژوهش استان، «البرز قطب علم و فناوری ست» بر لزوم تبیین ظرفیت‌های پژوهشی البرز تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروزشاهد حضور بسیاری از مراکز تحقیقاتی با قدمت بالا در استان البرز هستیم که ظرفیت‌های آن‌ها پنهان مانده خاطرنشان کرد: درهفته پژوهش باید از این فرصت مغتنم برای نمایش این توانمندی بهره برد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه نیازهای پژوهشی البرز باید بررسی و پیگیری شود گفت: با هماهنگی هرچه بیشتر مراکز تحقیقاتی، گام‌های جدیدی را در راستای توسعه استان باید برداشت.

وی با بیان اینکه در هفته پژوهش شاهد حضورمقام‌های کشوری در استان خواهیم بود افزود: غرفه پاسخگویی به نیاز‌ها درنمایشگاه هفته پژوهش استان ایجاد خواهد شد وتلاش می‌شود تا جایگاه واقعی البرز همانند قبل سرآمد و شاخص در بین استان‌های علمی کشور باشد.

کد خبر : ۳۲۳۸۴۷