خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری البرز در خواست شد

خودداری زائران از مراجعه حضوری به دفتر موقت کنسولگری عراق در البرز

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز با تشریح اطلاعیه شماره ۲ روند ثبت نام متقاضیان روادید سفر زیارتی به کشور عراق گفت: متقاضیان می‌بایست از مراجعه حضوری به دفترموقت کنسولگری عراق در البرز خودداری و به صورت الکترونیکی ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش ایلنا در کرج، مسلم عادلی با اعلام این خبر، با بیان اینکه ثبت نام زائران حرم اباعبدالله الحسین آغاز شده افزود: برای بهبود رفاه حال بیشتر، افراد باید در سامانه «سماح» نام‌نویسی کرده و مراحل دریافت روادید خود را بدون مراجعه به دفتر نمایندگی کنسولگری کشور عراق در استان البرز طی کنند.

وی با بیان اینکه زائران حسینی که گذرنامه آن‌ها کمتر از ۶ ماهه صادر شده است، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده است، نیروی انتظامی ظرف مدت ۲۴ ساعت، گذرنامه صادر خواهد کرد.

وی با اشاره به گروهبندی متقاضیان روادید در گروههای ۵ نفره و ۱۰ نفره خاطرنشان کرد: بهتر است زائران قبلاً گروه خود را به دفا‌تر خدماتی معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی استانهای گیلان-زنجان و قزوین که روادید آنها در البرز صادر می‌شود نباید به هیچ وجه شخصاً به این استان البرز مراجعه کنند و ثبت نام خود را به طور کامل در سامانه سماح انجام دهند.

کد خبر : ۳۲۲۴۶۴