خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال

رفع مشکلات مسکن مهر معلولین پیگیری شود

فرماندار ماسال با اشاره به اتمام پروژه عمرانی ساختمان های مسکن مهر معلولین بر احداث دیوار حائل و راه اندازی سیستم فاضلاب این مجتمع تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمود قاسم نژاد با بیان اینکه پروژه مسکن مهر معلولین از جمله مهمترین مسائل حوزه معلولین شهرستان است، افزود: با وجود اینکه تقریبا" عملیات عمرانی احداث ساختمان های این پروژه به پایان رسیده است اما نیاز به احداث دیوار حائل جهت جلوگیری از رانش احتمالی و راه اندازی سیستم دفع بهداشتی فاضلاب این مجتمع از جمله نقایص پیش روی این پروژه است.

وی ادامه داد: در جهت رفع مشکلات این پروژه تا کنون در وهله های مختلف، مسئولان ارشد کشوری و استانی از این پروژه بازدید کرده اند که امید است هر چه زودتر کمبودهای مربوطه مرتفع و شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

قاسم نژاد با اشاره به در پیش بودن روز جهانی معلولین، ارتقای آگاهی عمومی جامعه در خصوص معلولین و توانمند سازی آنان را نیازمند برنامه ریزی و تامین اعتبار لازم دانست و اضافه کرد: مناسب سازی معابر شهری و اداری برای معلولین از جمله دیگر مسائل پیش روی معلولین است که طی جلسات مختلف این موضوع در سطح شهرستان در حال پیگیری است.

فرماندار ماسال همچنین تنوع سوء مصرف مواد مخدر را از دیگر مسائل اجتماعی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر نیازمند آگاهسازی جامعه است که در این زمینه نیز طرح های اجتماعی خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است که از جمله آنها احداث کمپ دو منظوره ترک اعتیاد و کارآفرینی است که با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان راه اندازی شده است.

کد خبر : ۳۲۱۸۶۲