خبرگزاری کار ایران

رزم‌حسینی خبر داد:

برگزاری اولترا ماراتن در کویر شهداد کرمان

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۱۷۴

استاندار کرمان از برگزاری اولترا ماراتن با میزبانی کویر لوت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری‌کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با هیات برگزاری اولترا ماراتن کویر لوت افزود: برگزاری این ماراتن خبر خوبی است که در منطقه کویر لوت برگزار می‌شود زیرا این کویر، از نقاط کم‌نظیر جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: کویر لوت دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است که به دلیل عدم تبلیغات مناسب، کمتر شناخته شده است. در مدت زمان برگزاری این ماراتن تلاش می‌کنیم تا راهنمایانی همراه شرکت‌کنندگان این گروه باشند که بتوانید ثروت‌های ناشناخته کویر لوت را مشاهده کنید و این امر بسته به نظر شماست.

نماینده عالی دولت در استان‌کرمان با تاکید بر اینکه این اولترا ماراتن باید یک تور ورزشی و علمی باشد، ادامه داد: همچنین شما می‌توانید با حضور در پارک‌ملی خبر، آب و هوای بسیار متنوع و زیبایی را مشاهده کنید. منطقه خبر از مناطق حفاظت شده محیط زیست در استان‌کرمان است که با مشاهده آن در می‌یابید زیبایی‌های آن کمتر از زیبایی‌های کویر لوت نیست.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ظرفیت‌های کم‌نظیر گردشگری و میراث فرهنگی است، عنوان کرد: با اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه‌گنج، مقصد گردشگری جدیدی در استان کرمان ایجاد می‌شود.

وی بر حضور فعال استان‌کرمان در نمایشگاه گردشگری در خارج از کشور تاکید کرد.

مدیر اولترا ماراتن کویر لوت نیز گفت: مناطق بسیار زیادی برای برگزاری این ماراتن به ما ارائه شده بود اما با دیدن عکس‌های کویر لوت، علاقه‌مند به حضور در این کویر شدم.

پائولو برگینی افزود: قبل از سفر به استان‌کرمان و دیدن این منطقه باور نمی‌کردم این منطقه تا این میزان جذاب باشد. وضعیت کویر لوت به گونه‌ای است که هر لحظه تغییر می‌کند و شرایط خاص خود را دارد. انرژی‌های موجود در کویر لوت من را تحت تاثیر قرار داد و مصمم به برگزاری این ماراتن شدم.

وی از اولترا ماراتن کویر لوت به عنوان یک پروژه بزرگ یاد کرد و ادامه داد: این ماراتن فرصتی برای معرفی زیبایی‌ها و پتانسیل‌های کویر لوت است و کنار آن می‌توان مهمان‌نوازی ایرانی‌ها را نیز به خوبی به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز