خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی

مجلس آینده نیازمند نمایندگانی از جنس دولت و تدبیر است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مجلس آینده نیاز به نمایندگانی دارد که دولت تدبیر و امید را حمایت کنند و جنس آن‌ها از دولت باشد.

غلامرضا پناه صبح امروز چهارشنبه در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: همراهی مجلس شورای اسلامی آینده با دولت تدبیر و امید ضروری و امیدواریم مردم با شرکت گسترده انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه مردم با انتخاب‌های صحیح و انتخاب گزینه‌های نزدیک به دولت می‌توانند کمک شایسته‌ای به دولت کنند، اظهارکرد: در این صورت شاهد موفقیت دوچندان سیاست‌های دولت تدبیر در حوزه های مختلف خارجی و داخلی باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت وظیفه برگزاری و فراهم نمودن بسترهای حضور حداکثری در انتخابات را دارد و همراهی مردم در این انتخابات و حمایت از گزینه های اصلاح طلب و نزدیک به دولت می تواند سبب رفع برخی موانع در سر ادامه راه دولت باشد.

وی افزود: کارگزاران سازندگی در چارچوب جریان اصلاح طلبی قرار داد و از دولت تدبیر و امید حمایت خواهد نمود و گزینه هایی در سراسر استان های کشور برای نامزد شدن در انتخابات دارد.

غلامرضا پناه، اضافه کرد: حزب کارگزاران سازندگی برای نظام دموکراتیک تلاش خواهد کرد و برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری تمامی تلاش‌های خود را می‌کند.

کد خبر : ۳۲۱۰۰۰