خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبرداد

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی زنجان با اتاق تعاون استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از امضای تفاهمنامه همکاری با اتاق تعاون استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر ناصر صیدی افزود: در راستای توانمندسازی بنگاههای اقتصادی و اهتمام در انجام فعالیت‌های مشترک در رونق بخشی به تولید با استفاده از توانمندی‌های دو طرف، تفاهم نامه‌ای فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی و اتاق تعاون استان به امضا رسید.

صیدی، با اشاره به سوابق تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی از سال ۱۳۴۳ و شکل‌گیری صنایع کوچک از سال ۱۳۸۴ گفت: با توجه به رسالت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز آمادگی حمایت از بخش تعاون با امتیازات ویژه را دارد.

صیدی تخفیف در پیش پرداخت هزینه واگذاری زمین تا ۲۰ درصد قیمت و تقسیط تا سه سال و نیم و همچنین حمایت نرم افزاری مثل برگزاری تورهای صنعتی و حمایت از طریق صندوق ضمانت را مهم‌ترین امتیازات ویژه برای بخش تعاون برشمرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان در راستای حمایت از واحدهای صنعتی در خصوص خرید مواد اولیه و نیز تضمین فروش محصولات از طریق صندوق ضمانت تا سقف ۳۰ میلیارد ریال، آماده معرفی این واحد‌ها جهت استفاده از تسهیلات این صندوق است.

صیدی با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان قرار دارد، تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت کم بهره و گا‌ها بلاعوض نیز استفاده کنند.

در ادامه رئیس اتاق تعاون استان زنجان نیز ضمن قدردانی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان و انعکاس مثبت آن اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان دارای ۱۱ اتحادیه استانی و ۴ هزار شرکت تعاونی است.

رضا سواری اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری مشترک و حمایت از این اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها فراهم گردد و عملکرد واقعی آن نیز در مقاطع فصلی مورد بازنگری و بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت آن رصد شود.

کد خبر : ۳۲۰۴۵۲