خبرگزاری کار ایران

رییس شعبه ۳۷ دادگاه دیوان عدالت اداری در گفت‌و‌گو با ایلنا

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دیگری بود

رییس شعبه 37 دادگاه دیوان عدالت اداری کشور گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان ماه توسط دانشجویان مومن و انقلابی ایران، انقلاب دیگری بود که اتحاد و آرمان خواهی این ملت را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمید چاوشی افزود: این روز را باید روز استکبارستیزی و ندای لبیک مردم ایران بزرگ به آرمان‌های امام خمینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی امام توسط دانشجویان پیروان خط امام راحل نقطه عطفی در تاریخ سیاسی این مملکت محسوب می‌شود، گفت: به‌جرئت می‌توان گفت که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان ماه توسط دانشجویان مؤمن و انقلابی ایران، انقلاب دیگری بود که اتحاد و آرمان‌خواهی این ملت را به جهانیان نشان داد.

رییس شعبه 37 دادگاه دیوان عدالت اداری کشور اظهار کرد: مردم مؤمن و همیشه درصحنه کرمانشاه نیز با حضور خود در مراسم امروز، بار دیگر تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای این سرزمین را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا هرگز دست از دشمنی با انقلاب اسلامی و ملت ایران بر نخواهد داشت، اضافه کرد: جمهوری اسلامی با تمام توان خود در برابر همه هجمه‌های غرب و دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده است. امروز ایران در جهان و منطقه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی گفت: امروز جایگاه ایران فراتر از مرزهاست و ندای اسلام‌گرایی از همین کشور ایران به تمام دنیا صادر شد و این مهم عامل اصلی کینه و دشمنی استکبار با این نظام است.

کد خبر : ۳۱۹۱۳۰