خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی

لزوم حفظ دستاوردهای نظام با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در دستگاه‌ها

استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ دستاوردهای نظام با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی ضروری است.

جلسه توجیهی کارمندان جدید الاستخدام فرمانداری‌های شهرستان‌های استان با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این مراسم با بیان اینکه فعالیت در دستگاه‌های حاکمیتی از جمله فرمانداری‌ها دارای حساسیت ویژه‌ای است، گفت:حفظ دستاوردهای نظام با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی ضروری است.

وی افزود: فرمانداری‌ها به عنوان اصلی ترین نهاد حاکمیتی در شهرستان‌ها وظیفه نظارت و پیگیری برای اجرای سیاست‌های کلان و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند.

استاندار خراسان رضوی به تشریح وظایف کارمندان بر طبق قوانین اداری پرداخت و اظهار کرد: خدمتگزاری صادقانه به شهروندان به دور از علایق شخصی باید در تمام مراحل خدمت دردستورکار قرار گیرد.

رشیدیان تصریح کرد: پاسخگویی، عدم سواستفاده از موقعیت، حسن خلق، خلاقیت، علاقه و پیگیری در انجام وظایف شغلی و نظم و انضباط از جمله اصلی‌ترین خصوصیت‌‎های کارمندان دستگاه های حاکمیتی است.

وی با بیان اینکه رسالت انسانی و انقلابی تمام کارمندان تلاش برای تعالی شاخص‌های خدمت رسانی به شهروندان و توسعه استان است، گفت: با حضور نیروهای جوان، باانگیزه و دارای تحصیلات دانشگاهی بیش از گذشته زمینه حرکت در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شود.

گفتنی‌ست تمام کارمندان جدید الاستخدام از فرزندان شهدا و جانبازان استان هستند که به عنوان کارمند در فرمانداری  شهرستان‌ها به کار گرفته شده‌اند.

کد خبر : ۳۱۵۴۰۳