خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی عصای سفید

تجلیل از کتابداران نابینا و کم بینا کتابخانه‌های عمومی اصفهان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در این مراسم ضمن آروزی توفیق و سربلندی برای تمامی نابینایان اظهار داشت: اقدامات ارزنده بخش نابینایان باعث افتخار و سربلندی است و این عزیزان نشان دادند با گوهر اراده و تلاش همه چیز ممکن است.

به گزارش ایلنا، بهروز صادقی افزود: با توجه به توانمندی‌های معلولین بالاخص نابینایان در عرصه‌های مختلف سعی شده بستر مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها وتوانمندی‌های نابینایان در کتابخانه تخصصی فراهم شود تا بیش از پیش شاهد حضور نابینایان در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات خوبی در سال جاری برای کتابخانه تخصصی نابینایان پیش بینی شده است ادامه داد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم امسال کار تجهیز کامل این کتابخانه را انجام دهیم.

در این مراسم که با حضور تعدادی از اعضای کتابخانه تخصصی نابینایان انجام شد یکی از اعضای کتابخانه با اشاره به نقش مهم کتابخانه نابینایان در انجام امور مختلف این قشر از جامعه افزود: با توجه به اینکه روشندلان نمی‌توانند نیازهای خود را در کتابخانه عادی دنبال کنند و اینکه اکثر دستگاههای متولی امر وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند، نحوه ارائه خدمات در کتابخانه ولی عصر (عج) جای تشکر و قدردانی دارد.

 در این مراسم مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اهداء لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از آقایان رسول رضایی و مهدی رییسی کتابداران کتابخانه ولی عصر (عج) به نمایندگی از جامعه نابینایان استان تجلیل کرد.

کد خبر : ۳۱۴۸۹۹