خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات البرز مطرح کرد

ضرورت تامین امکانات زیرساختی ستادهای انتخابات البرز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه از ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان بازدید می‌شود بر ضرورت تامین امکانات مورد نیاز و زیرساختی ستادهای انتخابات البرز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب در حاشیه نشست با معاونان سیاسی فرمانداری شهرستان‌های استان گفت: تامین امکانات مورد نیاز و زیرساختی الکترونیکی مرتبط با انتخابات، اهمیت و اولویت بالایی را شامل می‌شود که باید به جد در دستور کار فرمانداری‌های شهرستان‌های استان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع ارزیابی عملکرد ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان گفت: هدف از بازدیدهای شهرستانی رصد وضعیت موجود و احصاء نیازمندی‌هایی است که باید در اختیار ستادهای انتخابات قرار گیرد تا در روندبرگزاری انتخابات با مشکل مواجه نشویم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون برای ۲۵ نفر از عوامل برگزاری انتخابات استان: شامل فرمانداران، معاونان سیاسی و بخشداران، آموزش مجریان برگزاری انتخابات از دیگر موضوعات مهم و اساسی ستاد انتخابات استان برشمرد.

ملاصالحی در پایان، خاطرنشان کرد: اتخاذ تدابیر مناسب در تمامی کمیته‌های ستاد انتخابات استان می‌تواند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و اثرگذار را در تمامی ابعاد فراهم کند.

کد خبر : ۳۱۴۸۳۵