خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

۷۰۰ پنل خورشیدی بزودی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۷۰۰ پنل خورشیدی در آینده‌ای نه چندان دور به عشایر این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی پنجشنبه عصر در نشستی با مشاور شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در حوزه «پنل‌های خورشیدی و انرژی‌ها نو» در محل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر این استان برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه مناقصه نحوه واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است، اظهارکرد: بررسی‌های فنی در این ارتباط نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیته‌ای متشکل از کار‌شناسان واحدهای مختلف باهدف نظارت و نحوه واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر این استان تشکیل شده است.

راهزادی گفت: دقت‌های مستمر برای انتخاب بهترین نمونه پنل خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و خواهد گرفت تا شاهد مشکلاتی در این ارتباط در آینده نباشیم.

مشاور شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در حوزه «پنل‌های خورشیدی و انرژی‌ها نو» نیز در این نشست گفت: واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار درحال اتفاق افتادن است که بدون شک گام موثری برای رفع دغدغه‌های اینجامعه زحمتکش خواهد بود.

حمید حق بین افزود: براساس تدابیر دولت، برنامه‌های ویژه‌ای برای سرعت بخشی پنل‌های خورشیدی به عشایر در حال انجام است.

وی باتشریح چگونگی واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر برخی از استان‌های کشور، اظهارکرد: مامعتقدیم نمونه این پنل‌ها باید بگونه‌ای باشد که در زمینه حمل و استفاده از آن، عشایر به مشکلی برنخورند.

حق بین از تلاش‌ها و پیگیری‌های «مهندس راهزادی» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در زمینه واگذاری پنل‌های خورشیدی به عشایر این استان تقدیر کرد.

کد خبر : ۳۱۳۸۲۵