خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد

اضافه شدن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری

شهردار اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه می‌شود و در اختیار تمام شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌نژاد با تأکید بر اینکه تیم عمرانی شهر اصفهان طی سه شیفت در حال خدمت هستند، اظهار داشت: تمام تلاش تیم عمرانی شهرداری بر این بوده که بتواند با خدمات خود در تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های مختلف سرعت ببخشد و هر چه زود‌تر پروژه‌های مختلف و ابرپروژه‌های موجود را تکمیل کند.

وی درباره فعالیت‌هایی که برای تسهیل شرایط حمل و نقلی در شهر اصفهان صورت گرفته است، افزود: بسیاری از محورهای شهر اصفهان همچون خیابان طالقانی که به دلیل فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز مسدود شده بودند، باز شدند و شهروندان به راحتی می‌توانند در این مسیر‌ها حمل و نقل کنند، هم‌چنین از محدودیت‌های محور میدان امام حسین (ع) نیز به زودی کاسته می‌شود.

اضافه کردن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقلی اصفهان

جمالی‌نژاد تصریح کرد: همچنین در آینده‌ای نزدیک حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه می‌شود و در اختیار تمام شهروندان قرار می‌گیرد.

وی گفت: در زمینه شهرسازی نیز با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و در راستای افزایش اعتماد مردم به شهرداری، مقرر شد محاسبات ساختمانی و صدور پروانه به صورت سیستمی و با یک نرم‌افزار خاص صورت گیرد تا شهروندان از روند محاسبات با خبر باشند.

شهردار اصفهان پیرامون برنامه‌های شهرداری در حاشیه منطقه منارجنبان در خیابان آتشگاه نیز گفت: با توجه به ارزش بالای منارجنبان برای اصفهان، برنامه‌هایی در این زمینه طراحی شده که باید به هماهنگی سایر دستگاه‌های مربوط اجرایی شود، از همین رو در حال رفع مشکلات و مذاکره با سایر دستگاه‌ها همچون اداره اوقاف و میراث فرهنگی هستیم.

تمام هدف شهرداری اصفهان کسب رضایت مردم است

وی با تأکید بر اهمیت کسب رضایت مردم نسبت به عملکرد شهرداری اصفهان افزود: تمام هدف شهرداری اصفهان کسب رضایت مردم بوده که با توجه به این موضوع، در حال بسترسازی و انجام موارد مختلف برای تحقق این مهم هستیم و از جمله مهم‌ترین مباحثی که در این راستا صورت گرفت، ایجاد نرم‌افزار محاسباتی سما است که می‌تواند ضمن تسریع بخشیدن به انجام کار ارباب رجوع، از بروز مشکلات بعدی مانند اشتباه در محاسبه و مواردی از این قبیل نیز جلوگیری کند.

جمالی‌نژاد بیان داشت: یکی از شعارهای اصلی مدیریت جدید شهرداری، تحقق اخلاق‌مداری و حمایت از ارباب رجوع است که در این راستا فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته همچنین در راستای برون‌سپاری، بسیاری از کارهای شهردار به دفا‌تر پیشخوان دولتی واگذار شده و این طرح در برخی مناطق به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

وی درباره مشکلات تاکسی‌ها نیز عنوان داشت: تاکسی‌رانان اصفهان یکی از اقشار فداکار شهر اصفهان هستند که در حال بسترسازی و بهبود شرایط آن‌ها هستیم و به زودی رانندگان تاکسی‌ نیز خبرهای خوبی خواهند شنید.

کد خبر : ۳۱۳۲۶۶