خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره ای شورایی هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اردبیل با جدیت در انتخابات مجلس خبرگان شرکت می‌کند

رئیس دوره‌ای شورایی هماهنگی اصلاح‌طلبان استان اردبیل گفت: انتخابات خبرگان برای اصلاح‌طلبان کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست بر همین اساس شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان با جدیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری را هم رصد می‌کند و تمام قد برای شرکت در آن ورود خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی مقدم تصریح کرد: انتخابات خبرگان باید حتی بیش از انتخابات دیگر مورد اهمیت قرار گیرد چرا که مشروعیت نظام را تامین می‌کند ودر مسیر اسلامیت وجمهوریت نظام نقش محوری دارد.

دبیراجرایی خانه کارگر استان اردبیل با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان افزود: همزمانی این دو انتخابات فرصتی مغتنم برای فعالین سیاسی اصلاح‌طلب برای نشان دادن دلبستگی و دلسوزی برای نظام است لذا با جدیت در این دو رویداد مشارکت خواهیم کرد.

رئیس کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان استان با تکذیب خبر انحلال این کمیته گفت: تصمیم بر این گرفته شده است که شورایی متشکل از کمیته‌های انتخابات شورا و به اضافه گروه‌های تازه تشکیل شده اصلاح طلب و تشکل‌های استانی متقاضی عضویت تحت عنوان «شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان» تشکیل شود و این شورا همچون شورای سابق با گستردگی بیشتر و قوت فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح طلبان را رهبری کند.

وی همچنین از صدور احکام اعضای هیئت رئیسه کمیته انتخابات خبر داد وگفت: طی جلسات اخیر کمیته سیاسی شورای هماهنگی تشکیل شده و در هفته‌های آتی در جهت تقویت آن معاونت‌های جوانان و بانوان این کمیته نیز تشکیل خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۳۱۵۴